tweede zwangerschap anders?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door aylins, 24 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aylins

aylins Actief lid

5 jan 2009
    262
    0
    0
    hai,mijn vraagje is aan moeders die al een kindje hebben en weer zwanger zijn of hun tweede zangerschap anders is,andere kwaaltjes mischien door het geslacht?! ik heb hiervoor een miskraam gehad en heb nu hele andere kwaaltjes,ben alleen heel moe nu,en de vorige keer was ik misselijk en veel afscheiding raar dat het zo anders kan zijn wie heeft dat ook? groetjes aylins

2. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Ja hoor, mijn eerste zwangerschap was een perfecte, geen dag misselijk, geen kwaaltjes, alleen maar genieten ten top. Wel was ik de eerste 11 weken wat moe.

Nu ben ik, vanaf 4 weken, misselijk, brandend maagzuur, doodmoe, puistjes, last van mijn rug ... vooral het misselijk zijn valt me wel zwaar, daardoor kan ik niet zoals ik het graag zou willen. Maar goed, we hopen dat het na drie maanden beter zal gaan.

Groetjes,
    Nikki F

3. Veertje14

Veertje14 Actief lid

30 sep 2005
    392
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Spijkenisse
    Mijn zwangerschap is tot nu toe ook anders als bij mijn eerste.
    Bij mijn dochter ben ik 16 weken lang de hele dag kotsmisselijk geweest en moest steeds overgeven.
    Nu ben ik erg moe en heb last van mijn rug en ben ik alleen misselijk als ik te lang niets eet.
    Wel is mijn buik al aardig zichtbaar, hebben de andere mama's die voor de 2e x zwanger zijn ook?

Liefs Veer

4. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    We hebben een club: zwanger van de 2de. En daar blijkt dat vaak de 2de zwangerschap heel anders is. Ook al wordt het weer hetzelfde geslacht.
    Bij mij is de zwangerschap wel redelijk hetzelfde en krijg nu een jongen (de eerste is een meisje).
    Dus het zegt weinig over het geslacht.
    Alle buiken groeien inderdaad ook veel sneller.

5. missy32

missy32 Lid

13 feb 2009
    42
    0
    0
    Hier ook een andere tweede zwangerschap.Bij de eerste had ik tot week 18 last van ochtendmisselijkheid en luste ik bv na 8 weken zwangerschap al geen vlees meer.Nu gelukkig geen ochtendmisselijkheid en eet ik nog gewoon vlees.Alleen de vermoeidheid is het zelfde.En ook beide keren erg last van puistjes op mijn kaaklijn en in mijn hals.En idd nu al een veeeeel dikkere buik.Ik denk dat ik de vorige keer 4 á 5 weken verder was met de zelfde buik dikte.

6. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    bij mij verloopt de zwangerschap tot nu toe bijna identiek aan de vorige. Heb weer onwijs zin in drop en appels (o ja en ijsjes). voel me hetzelfde

Deel Deze Pagina