Hallo allemaal, Ben nu 6,5 week zwanger en heb bijna geen symptomen, wat me toch wel onzeker maakt. Over paar weken pas 1e echo, dus kan niet wachten...heb alleen wat gespannen borsten en beetje last van mijn darmen en onderrug, maar voel verder geen krampjes in mijn onderbuik of misselijkheid. Komt dit jullie bekend voor? Groetjes Thessa ps ben superblij hoor, maar toch hou ik me nog in en wacht tot 1e echo.
Hey meid, Ten eerste natuurlijk gefeliciteerd. Ik kan me voorstellen hoor dat je je zorgen maakt. Ik denk dat vrijwel elke mama in spé dit heeft. Dat je vrijwel geen symptomen hebt wil echt niets zeggen. Ik zou bijna zeggen wees blij hihi, ik ben 5 weken dag in dag uit van 's morgens vroef tot 's avonds laat misselijk geweest. Niet iets om heel vrolijk van te worden. Ik weet dat je toch graag die bevestiging wilt hebben dat alles goed is met de kleine uk. Maar helaas hebben sommige onder ons toch wel de symptomen die bij een zwangerschap horen, alleen is hun kleintje gestopt met groeien of is er iets fout gegaan. En boven alles, probeer vooral te genieten van je zwangerschap. Ik zal voor je meeduimen voor een goede echo. Liefs Belliebel
Hoi Thessa, Gefeliciteerd! Snap dat je nog onzeker erover bent, dat had ik ook. en die misselijkheid kwam pas met een week of 8. Ik merkte het er eigenlijk alleen aan dat mijn borsten gespannen waren, dus dat komt me idd bekend voor! succes met wachten op je 1e echo, maar als ik je zo hoor zit het hartstikke goed hoor! geniet ervan! groetjes maxie
Gefeliciteerd en probeer er lekker van te genieten. Ik ben echt ontzettend misselijk van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat en dat is ook geen pretje. Maar alles voor het goede doel! Ik hoor wel van meer meiden dat ze weinig symptomen hebben, dus dat kan gewoon hoor!
Hallo dames, Bedankt voor de goede berichten, nu bijna helemaal geen kwaaltjes, en die had ik ook al bijna niet, vreselijk dat wachten op de 1e echo...hopelijk is alles ok. Groetjes Thessa
Ik ben nu 4 weken en 3 dagen.. Maandag een echo(omdat ik wil wete hoe ver ik ben, omdat ik een week voor me nod al posi teste)
Hi Thessa123, Ik heb ook heel weinig 'klachten' en ken het gevoel dat het je onzeker kan maken. Als ik dan weer een klein steekje voel, denk ik o gelukkig haha... Vanmorgen was het de 1e keer toen ik opstond dat ik met het brood smeren heel misselijk werd. Heb er dan ook lang over gedaan om ze gesmeerd te krijgen haha... Ik weet dat we blij zouden moeten zijn met zo weinig klachten, maar ik heb ook zoiets van: eerst de echo maar eens afwachten Geniet van je zwangerschap!
Hoi Thessa! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik wil je niet bang maken, maar je vroeg of het bekend voorkwam. Ook ik had weinig klachten toen ik zwanger was en bij echo bleek dat de vruchtjes (het was een tweeling) gestopt waren met groeien. Bij mij waren de weinige klachten dus een voorteken dat het niet goed zat. Maar dat wil niet zeggen dat dat bij jou ook zo is. Er zijn veel vrouwen die weinig klachten hebben en goed zwanger zijn. Ik hoop dat je straks een mooie echo met een kloppend hartje krijgt!
Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben een voorbeeld van een voorspoedige zwangerschap zonder (in het begin) klachtjes gehad te hebben Ik was misschien iets vaker moe dan normaal en mijn borsten waren iets gevoeliger, maar ik ben nooit misselijk geweest en heb dus ook nooit hoeven over te geven. Dus echt noemenswaardige klachten heb ik toen helemaal niet gehad! Zo zie je dat klachtjes niet alles zeggen! En verder is het heel logisch dat je je onzeker voelt hoor, dat heeft iedereen in het begin (en later eigenlijk ook nog ). Ik zal voor je duimen dat alles goed is!
En dames, al een echo gehad? Ik heb namelijk ook bijna geen symptomen.Wel 'buikpijn',spierpijn in mijn buik gehad en pijn in mijn onderrug. Ik begreep van de vk dat dit er bij hoort. Heb nu vrijwel geen 'kwaaltjes' meer, behalve het moe zijn. En of mijn borsten nu gegroeid zijn.. tja ik weet het niet. Ik heb 3 december pas een echo... duurt dus nog wel even. (ben dan ca 9 weken)
Hallo hallo, hier het bewijs dat alles kan.. Ik heb 2 mk's gehad bij beide geen - tot nauwelijks symptomen.. en deze zwangerschap idem.. ik heb nog geen enkele keer hoeven overgeven.. mijn borsten zijn geggroeid maar nooit echt pijnlijk geweest.. ik dahct ook dat het deze zwangerschap weer helemaal fout zat.. maar dat was dus niet zo er zit gewoon een heel lief klein knulletje in mijn buik die gewoon ervoor gezorgd heeft dat ik niet te beroerd voelde de eerste 3 maanden ik had overigens wel giga rugpijn vlak na de vermoederlijke innesteling.. dat had ik bij die andere 2 zwangerschappen vlak voor het mis ging.. dus ook dat... wil niks zeggen ( ik heb ook bij alles gedacht dat het weer mis ging omdat het zo leek op de vorige zw... maar echt het levende bewijs dat iedere zwangerschap anders is.. en je je gewoon niet te druk moet maken.. ) Gewoon geloven in jezelf maar vooral, wat het allerbelangrijkste is heb ik geleerd in je buikbaby geloven!! Heel veel succes en plezier tijdens je zwangerschap!
Dat ken ik ook! Maar ik heb blijkbaar te hard gehoopt dat ik misselijk werd zodat ik tenminste zou weten dat ik zwanger was.. Want ben nu al 4/5 week hele dag misselijk en moet minstens 2 x per dag overgeven.. Vandaag gaat het gelukkig wat beter dus hoop dat het zo blijft.. Dus niet te veel zorgen maken, geniet er nog maar van misschien komt het eerder dan je denkt ( hoop het natuurlijk niet voor je, ik zelf ben ook al 4 kilo afgevallen daardoor )..
Hoi Thessa, Het is dat mijn menstruatie uitbleef maar heb geen enkele klacht gehad, geen last van misselijkheid, buikpijn, moeheid, niets, had wel een beetje gespannen borsten net zoals voor de menstruatie zeg maar. Was ook heel verbaasd dat ik bij de eerste echo al 11 weken en 4 dagen zwanger was. Het zegt helemaal niets over over het verloop van je zwangerschap. Groetjes, Kari.