Vanmorgen is er iemand langs geweest van Moeders voor Moeders. Ik heb de vorige zwangerschap ook meegedaan, nu dus weer. Hoewel ik weet dat ik op een gegeven moment er de balen van heb dat ik meedoe, want na een tijdje ben je het wel zat om in die kan te plassen ipv het toilet, doe ik het toch. Om me heen toch té veel vrouwen die niet spontaan zwanger zijn geworden. En omdat het ons wel gewoon is gelukt, doet me beseffen dat het toch heel bijzonder is en ik dat iedereen met een kinderwens dit gun. Hopelijk doen er meer meiden mee ?? Vandaar dit berichtje !
Vorige zwangerschap heb ik meegedaan.. Dit keer ook weer, alleen kon ik nu gelukkig wel tot 16weken meedoen (vorige keer een mk met 9wkn) De motivatie voor mij was ook een aantal bekenden waarbij het niet vanzelf ging. Daar sta je eigenlijk machteloos bij en kan je niks doen. Op een andere manier heb ik nu toch indirect kunnen helpen aan hun kinderwens. En niet alleen voor die bekenden maar ook voor andere dames en wellicht wel eens voor jezelf? Ik ben nu 2keer via de normale weg zwanger geworden, maar stel dat het om wat voor reden dan ook bij een volgende keer niet zou lukken via de normale weg. Dan is het toch geweldig om te weten dat er dames zijn die dit voor je doen en zo inderdaad je geluk delen. En als je dan zelf je geluk een vorige zwangerschap dan ook gedeelt hebt vind ik een hele fijne gedachtte! Liefs..
Ik heb deze zwangerschap ook alle weken meegedaan tot week 16 Omdat r mensen in mijn omgeving niet makkelijk zwanger konden worden, en wij ook de MMM in gingen (maar gelukkig alleen een hsg gehad, en toen zwanger geraakt)
Daarom heb ik 'em ook geplaatst ! Omdat heel veel vrouwen niet eens van het bestaan afweten, hoewel hier op de zwangerschapspagina wel een link staat.
Ik heb beide zwangerschappen 10 weken meegedaan. Ik vond dat dat wel het minste was wat ik kan doen voor andere vrouwen waarbij het niet lukt. Als ik ooit een 3e keer zwanger mag raken zal ik het zeker weer doen
Ik heb ook meegedaan toen ik zwanger was heb het 16weken gedaan. En ik zal het zo weer doen als ik weer zwanger zou zijn kleine moeite toch?
Ik zit nu in m'n 2e week en het valt me reuze mee. Sterker nog, het is een soort van wedstrijdje met mezelf: hoe snel heb ik die kan vol? Hahaha! Helaas ga ik 2 weken op vakantie, dus kan ik dan niet meedoen, maar alsnog 8 weken.
Ik heb ook 3 keer meegedaan (2e keer tot 11 weken, helaas mk) maar mocht ik straks weer zwanger zijn, dat doe ik ZEKER weten weer mee! Bij de eerste zwangerschap in de mmm gelopen en mbv het hormoon wat MvM tot medicijn maakt, zwanger geraakt en vaak moeten gebruiken. De andere zwangerschappen gelukkig helemaal spontaan, maar tuurlijk deed ik alsnog mee. Tis echt voor zooooo'n goed doel!!
Ik kende het ook niet, maar heb zonder na te denken meegedaan! Soms met tegenzin (had expres 1 kan genomen en in t toilet boven neergezet zodat ik in beweging zou blijven) maar vind het zo iets bijzonders om op zo'n eenvoudige manier eigenlijk iets te doen voor stellen waarbij het niet / niet eenvoudig lukt. Mag van mij zelfs nog meer promotie voor komen, ik hoor echt nog heel vaak ' he, wiens moeder??'
Ik zou wel willen en ik heb ook meteen na een posi test overal navraag gedaan in klinieken, maar helaas kennen ze het hier niet :x
Ik ben dankzij vruchtbaarheidsmedicatie zwanger geworden. En ik wilde ook graag meedoen met MvM. Helaas was ik de eerste weken (tm 18 weken) zo misselijk dat ik blij was dat ik niet hoefde te braken als ik op de wc zat. Dus plassen in een kan etc zag ik totaal niet zitten.
Ik doe ook mee, kleine moeite groot plezier! Vind t n heel goed iets en t voelt goed om te doen. Te meer omdat wij niet vanzelf zwanger zijn geworden. Goed om t extra onder de aandacht te brengen!
DANK JULLIE WEL VOOR HET MEEDOEN! Altijd goed om weer even onder de aandacht te brengen. Zelf ook vele malen gebruik gemaakt van deze hormonen en nu eindelijk ook zelf mee kunnen doen. Gaf super goed gevoel!
Ook van deze MMM meid, BEDANKT, jullie zijn toppertjes! Jammer genoeg heb ik er al heel wat van weggespoten, zonder resultaat.......... Als ik zwanger word zal ik NATUURLIJK mee doen, is mn plicht. Had ik geen MMM nodig gehad had ik t alsnog gedaan. Kleine moeite, groot gebaar.