Hallo meiden, Ben nu voor de tweede keer zwanger en kan niet wachten op het te vertellen. Krijg telkens de vraag wanneer en nu een tweede komt en of we al 'bezig' zijn. En wil het wel van de daken schreeuwen! Nog meer meiden die hun mond nog even moeten houden! 10 maart eerste echo dus het duurt echt nog lang! En ondertussen zitten me broeken te strak door mijn darmen die opzetten en is alles gegroeid en zie ik er ziek uit. Dus draag veel make up.
Ik heb het gewoon verteld hihi, kon mijn mond echt niet houden. Of even een echo rond de 7 weken laten maken, kan bij ons voor 25
Ja ik herken het.. Maar gelukkig hoef ik nog maar 1 dag te wachten met vertellen..! Morgen de 12 weken echo en als die goed is dan maken we het officieel bekend aan iedereen! (Nu weten ook al wat mensen er van af maar niet veel)
Wij hadden dat ook heel erg haha. Sowieso hadden wij kinderwens, maar waren we nog niet gestopt met de pil omdat we eerst nieuw huisje wilden. Toen waren we bezig met ons nieuwe huisje en hadden we besloten binnenkort te stoppen met de pil.... en toen waren ineens de broer+vriendin van mijn lief per ongeluk (maar gewenst) in verwachting! Dus toen wij een paar maanden later gestopt waren met de pil en gelijk zwanger raakten waren we zo blij (het kriebelde zo erg!!!) en iedereen bleef maar dingen zeggen zoals "zijn jullie enthousiast dat jullie oom en tante worden?!" en wij dachten alleen maar "WIJ WORDEN PAPA EN MAMAAAAAAAAA ". Dus we hebben het gelijk aan onze naaste familie verteld (sowieso wist het gezin waar ik uit kwam al van de kinderwens en het proberen) en beste vrienden, en na de eerste echo met 10+5 aan de rest van de wereld .
Haha leuk om te lezen!! Ik ben ook zo enthousiast omdat iedereen het zo blijft vragen haha! Nu pas 5 weken, eerste echo bij 8 weken dus nog even geduld!
27 feb is ook nog even.. Gelukkig al wel bijna. Zitten al aan de goede kant de maand 😄 Haha 9 dagen dat is nog net te overleven maar nog steeds erg lastig!
Hier nog een. Eigenlijk stond de echo voor maandag de 24e gepland maar ik heb hem een weekje naar voren kunnen schuiven dus morgen!