Tweede zwangerschap heel anders?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Loving, Jan 26, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

Nov 10, 2009
    4,523
    0
    0
    bij de eerste voor nod allemaal pukkels op mijn rug, terwijl ik nooit pukkels heb, en pijnlijke borsten.
    nu ging ik er vanuit als ik geen pukkels had en geen pijnlijke borsten ik ook niet zwanger zou zijn. was ook erg verrast toen de test positief was.

1e zwangerschap:
    pukkels op mijn rug
    zere borsten
    zere rug
    pijnlijk stuitje

2e zwangerschap:
    zere, grotere borsten
    misselijk
    en heel erg moe.

totaal anders dus.

2. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

Nov 15, 2009
    4,613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ik heb nu veeel meer last van misselijkheid. Ik kan sinds gisteren weer een beschuitje eten met het ontbijt maar daarvoor kreeg ik amper een cracker met kaas naar binnen die er vaker sneller uit ging dan erin .... Voor de rest weer ontzettend moe.

Bij Tycho was ik al 10weken zwanger zonder dat ik het wist.. achteraf gezien als ik eens ga terugkijken was ik ongelooflijk moe en 4dagen misselijk maar toendertijd was het mexicaanse griep en gewone griep periode en ik heb die weken overuren gemaakt op het werk en dacht dat ik gewoon de volgende zou zijn die ziek zou worden....

dus hier wel een verschil. Als het met de bevalling en de nasleep dan ook maar heeeel anders is ;)

3. philly88

philly88 Actief lid

Jan 27, 2012
    131
    0
    0
    wat een verschil met mijn 1e en nu mijn 2e zwangerschap.
    mijn 1e zwangerschap 2 jaar geleden ging ik zingend huppelend lachend doorheen, alleen een beetje moe met de 6 tot 10 weken that's it.

nu heb ik mijn spiraal eind okt laten verwijderen al enkele testen versleten en negatief maar had al een tijd last van pijnlijke borsten, HONDSMOE en beetje misselijk en geen ongie te zien dus ik d8 vorige week ik doe nog en test want ik weet het zeker.die sloeg gingantisch positief uit.
    aankomende woensdag krijg ik een echo om te kijken hoever in ben waarschijnlijk rond de 7 weken.
    dus totaal verschillen dbij de eerste niks, en nu kon ik aan mijn kwaaltjes merken dat ik zeker zwanger ben.!!

pff ben moe wil slapen.!!!

4. anz87

anz87 Fanatiek lid

Dec 9, 2010
    1,903
    0
    0
    Na mn eerste had ik ook altijd zwangerschapskwaaltjes van mn eisprong tot mn ongi..
    Het is echt omdat je weet wat het kan zijn.
    mijn duidelijkheid was altijd rond 8/9 dpo..
    donkere tepels en wat donkere aders over mn borsten..
    de afgelopen 2 keren was er sochtends nog niet te zien en savonds bij het douchen waren.mn tepels bijna paars.
    Wist meteen dat de test positief zou zijn:)

Share This Page