goedemorgen, Nu het na 4 rondes niet is gelukt om zwanger te raken, heb ik besloten om te beginnen met temperaturen om meer inzicht in mijn cyclus te krijgen. Nu weet ik dat je dat in bed moet doen, meteen als je wakker wordt. Maar nu maakt mijn dochter mij meestal rond 4 uur 's nachts wakker omdat ze haar speen kwijt is. Dan temperatuur ik voor ik eruit ga. En later, om half 7 nog eens, als mijn wekker gaat. Er zit echter bijna een halve graad verschil in de temperatuur (36,6 resp 37,0) Welke temperatuurmeting moet ik nu aanhouden, en hoe doe je dat als je bijv. 's nachts naar het toilet moet? Alvast dank voor het antwoord! groeten, Muk
Hoihoi, Ik heb de gebruiksaanwijzing niet geheelin mijn hoofd zitten maar het belangrijkste is dat het temperaturen elke dag op de zelfde tijd word gedaan. Als het elke nacht 4 uur is dat je dochter je wakker maakt zou ik 4 uur doen, maar is dat de enen keer 4:30 en de andere keer 3:30u dan denk ik dat het beter is om het standaard 7uur te doen bijvoorbeeld. Imke