rustig aan dorn..

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by nanette77, Sep 11, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    Ik heb misschien een domme vraag hoor, maar het houdt me toch bezig.

Zoals jullie aan mijn onderschrift zien heb ik nogal wat miskramen achter de rug. Het vruchtje stopt steeds rond de 5 á 6 weken met ontwikkelen. Soms blijft het nog een hele tijd zitten en soms is het gelijk weg. Er is geen enkele aanwijzing gevonden hoe dit komt en daarmee is er eigenlijk ook geen behandeling mogelijk.De verschillende gyneacolgen geven aan het ook niet te weten.

Nou zijn wij vrij open over onze miskramen, omdat het verdriet gewoon heel reeël is en mensen mogen weten waarom wij soms verdrietig zijn..
    Daardoor hebben we regelmatig gesprekken met mensen die ons goede raad willen geven;)

Eén van die mensen kwam met het verhaal van haar zus die iets soortgelijks had meegemaakt. Jaren geleden...
    die zus kreeg het advies om bij een nieuwe zwangerschap complete rust in acht te nemen (dus echt niks doen..)
    En verrek de volgende zwangerschap werd een voldragen zwangerschap (wel met een bloeding af en toe)

Nou ja..
    Jullie snappen het wel..
    Als er iets is wat ik kan doen om een eventuele zwangerschap te houden wil ik het doen..
    Maar heeft het nut of is het een bakerpraatje?

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Helaas is het krijgen van een miskraam niet te voorkomen met volledige rust, vooral niet als het zo jong al misgaat. Ik begrijp heel goed dat je er alles en dan ook alles aan wilt doen. Maar ik denk dat het bij de zus van een van die mensen het echt toeval was....sorry

Imke

Share This Page