Tweede zwangerschap na meerdere miskramen meer kans op succes?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Aksiram1, 15 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aksiram1

Aksiram1 Lid

3 feb 2011
    20
    0
    1
    Hoi allemaal,

Na 8 miskramen ben ik sinds een half jaar de trotse moeder van een prachtige dochter. Dit met hulp van UZ Gent (IVIG bij prof Noens en medicatie via prof de Sutter). Nu ben ik benieuwd naar ervaringen bij het proberen voor een volgende zwangerschap. Is het raadzaam om direct opnieuw te starten met de behandelingen of is het zo dat je lichaam nu misschien 'weet hoe het moet' en dat dit alles dus niet nodig is. Aan de ene kant zit ik niet opnieuw te wachten op medicijnen als prednison maar aan de andere kant wil ik ook niet extra risico lopen op opnieuw een (of meerdere) miskraam.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Groetjes!

2. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ik ben dit keer meteen weer begonnen met progesteron. Had niet het gevoel dat dat na een zwangerschap ineens gesnapt werd door mijn lichaam. Maar prednison is wel wat anders natuurlijk...
    Miss kun je drs de Sutter een mail sturen wat zij hiervan denkt?

3. Aksiram1

Aksiram1 Lid

3 feb 2011
    20
    0
    1
    Bedankt voor je reactie. Ik heb gisteravond inderdaad een mail gestuurd naar prof. de Sutter en vanmorgen al reactie! (vind ik trouwens waanzinnig van een arts) Stom, want ik had in mijn mail niet aangegeven dat er bij de onderzoeken geen afwijkingen zijn gevonden dus het antwoord was dat het er aan lag waarvoor ik de medicijnen destijds had gekregen.

Deel Deze Pagina