Tweede zwangerschap ook ongeduldig

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Alita, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

Ben je voor de tweede keer zwanger, zou je er beter mee moeten kunnen omgaan allemaal.
    Maar ik heb weer net zo weinig geduld!! Mag de 25ste voor een echo maar kan al net wachten!! Tuurlijk klopt het hartje gewoon van ons wondertje maar ik wil het zo graag al zien!!!
    Deze keer hebben we het wel al allemaal vertelt aan families, bij onze dochter hebben wij toen gewacht tot een echo...
    Wel merk ik dat ik niet ongerust ben over elk krampje en pijntje die ik voel....heerlijk:D

2. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    daar kan ik niet over mee spreken over dat gerust zijn, gisterenavond nog 2 exemplaren felle steken gehad gedurende 5 minuten die mij echt schrik doen krijgen...

3. Alita

Alita Niet meer actief

Oh nee dat is niet leuk hitchke!!! Hoe is het nu?

Ja ik denk wel eens waarom heb ik de ene keer klachtjes en dan eer niet?

4. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    ik heb da al zes dagen hé, telskens maar een minuut of vijf... erg intense pijn !!! maar geen bloed te bespeuren dus ik hoop dat het rekpijnen zijn !

5. Alita

Alita Niet meer actief

Maar je bent de eerste keer zwanger?
    Ja het werkt allemaal daarbinnen he? Maar heb je het als je stilzit of als je een beweging maakt?

6. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    ja is mijn eerste zwangerschap...

op alle mogelijke momenten heb ik het hoor, maar meestal savonds laat of snachts...

7. Alita

Alita Niet meer actief

ja dan is het allemaal vast wat pijnlijker het oprekken!!! Komt goed meid en als je het niet vertrouwt vk bellen!!!

8. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    ja mijn baarmoedertje ocharme is nog nooit groter geweest dan een stipje hé.. tzal wel daaraan liggen..

9. Alita

Alita Niet meer actief

haha ja niet?!
    Maar vooral naar je gevoel luisteren meid!!
    Ik ben ook blij als ik mijn eerste echo heb gehad...

10. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    Ik heb dat ook meiden!

Vooral savonds als ik in de zetel zit.. lijkt soms op de pijn rond een eisprong! Gaat weg en komt weer terug opzetten..

Gisteren had ik wel iets raars toen ik in bed lag.. ineens raasde mijn hart, ik denk dat ik wel een hartslag van 90 ofzo had in rust, kon er echt niet mee slapen en raakte in paniek.. heb dan wat verhalen op internet gelezen en dit zou voorkomen, zelfs in het prille begin omdat je hart meer bloed door je lichaam moet pompen..

Komt het nog mensen bekend voor?

groetjes

11. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    ja die eerst echo bij mij 28ste.. nog lang hooooooooooooooooor !!!

naar het schijnt is het zelfs een goed teken hé die rekpijnen, teken dat er wel degelijk plaats gemaakt wordt voor een beebje en dat het toch allemaal werkt hier vanbinnen

dat van je hart heb ik nog niet meegemaakt lola..

12. Alita

Alita Niet meer actief

@Lola ja kan je krijgen wat hasrtkloppingen. Had ik bij mijn dochter ook..

@Hitchke ja wat is goed en slecht, het is allemaal normaal dat je nu van alles voelt meid...sommige vrouwen voelen niks en andere een hele boel..

Ik voel vandaag weer niks en dan denk ik werr moet ik niks voelen hahaha..is ook nooit goed he?!

13. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    hier ook soms steekjes (had ik de vorige keer niet), dus krijg ik soms ook wel de zenuwen van...
    Cindy, ik krijg de 25ste ook mn echo en gyn-afspraak! ;) Lopen we lekker gelijk op ;)

14. Alita

Alita Niet meer actief

he mary dat is toevallig!!

Ja stom he de ene dag voel ik van alles en vandaag weer niet zoveel en dan denk je weer gelijk he wat is dat nou?
    Volgens mij maakt het geen malle moer uit hoe vaak je al zwanger bent geweest het blijft altijd zo onzeker tot je de eerste echo hebt gehad!

15. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    alsof de onzekerheid daarna stopt cindy :)

een vriendin van mij zegt altijd "eens je zwanger bent beginnen de zorgen" en vlgs mij stoppen die niet meer zolang je zelf nog op deze wereldbol rondloopt..

het is natuurlijk een teken van "moedertje" zijn en veel geven om je nageslacht en bla di bla maaaaaar niet evident voor ons! ;)

ben weer zo zenuwachtig hier! sewes opnieuw bloedprikken, hoop zo dat die hcg nu gestegen is!

groetjes

16. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    wat ik wel als verschil merk is dat ik echt nu al heel wat broeken niet meer pas.... en al 1,5 kilo erbij... Dus maak me ernstige zorgen over waar dat moet eindigen... ;) Ben morgen pas 6 weken.......

17. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    over die steken, heb ik ook gehad, vroeg in de zwangerschap, bij mij waren het ook wel eens mijn darmen, die kunnen ook fikse steken geven, heb het nu ook nog wel eens.

18. Alita

Alita Niet meer actief

ja gaat sneller zeggen ze he de groei van je baarmoeder!!!
    Heerlijk straks weer een mooi buikje!!!

19. Alita

Alita Niet meer actief

ja lola is ook precies zoals jij het zegt!!!

Het is maar goed ook en maar gewoon eraan toegeven niet?

20. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    gewoon aan toegeven idd.. maar ik heb het op dit moment zo fel dat ik me quasi op niks anders meer kan concentreren!

dus ik hoop wel dat dat snel over is, kan moeilijk nu al stoppen met werken en op zwangerschapsverlof :)

elke dag verder = meer zekerheid? ofzoiets? :p

Deel Deze Pagina