Tweede zwangerschap sneller zichtbaar?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Samarinde, 4 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sensa

Sensa Bekend lid

22 mei 2009
    591
    0
    0
    Pedagogischmedewerker
    Apeldoorn
    Ik ben benieuwd!! Ik ben ook zwanger van de tweede en laat mij verrassen hoe snel de buik gaat groeien. Vorige keer had ik met 16 weken kleding gekocht.

2. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Hier zwanger van de vierde en ik ben zo blij met mijn jurken en rokjes. Broeken knellen erg dus legging en rokjes helpen nog om het nog een paar weken te kunnen verbergen. (hoop ik)

3. Aislin

Aislin Actief lid

2 dec 2010
    280
    0
    0
    NULL
    Westervoort
    Hier zwanger van de 2e... weet het nog maar net 2 dagen dus het is nog een beetje onwerkelijk... heb wel het idee dat mijn buik iets boller is...beetje opgezet.. als het goed is ben ik rond de 6 weken nu:)

4. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Ja ik ben nog zo pril dat ik er weinig over kan zeggen...
    ik heb toevallig buikfoto's van 1,5 maand geleden ongeveer en daar was mn buik toch echt minder opgezet dan nu!
    Naja we zullen het zien, het mag van mij want bij mn dochter was ik klein!

5. Littlejoy

Littlejoy Actief lid

29 dec 2012
    438
    0
    0
    ik vind mijn buik al flink opgezet. Ga het niet redden om geen zwangerschapskleding te kopen voor de 12 weken.

6. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    Leuk, zoveel vroege buikjes! :) gefeliciteerd allemaal!

Ik loop al heerlijk in volledig zwangerschapstenue, haha. Positiebroek met dito shirtje, jurkjes met legging.. Hou mijn buik ook gewoon niet meer in, hoewel ik 's avonds best wel schrik van hoe gróót ik al ben! :$ Ga ook flink smeren, want ik vrees dat ik een gigantische tijgerbol ga worden. ;)

7. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Hier ook al echt een flinke buik.
    Maar ik heb wel al twee kinderen en een MA de maand voor deze zwangerschap waarbij ik ook echt al een buik had.
    Ik heb dus al zwangerschapskleding aan..

Deel Deze Pagina