10 weken zwanger nu bloedverlies

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Simmy, 5 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Simmy

Simmy Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.067
    313
    83
    Hallo
    Ik ben nu 10 weken zwanger en vanochtend had ik opeens helder rood bloedverlies...
    Ben zwanger na 3x mk en een vroeggeboorte bij 24 weken. Ik gebruik ascal en utrogestan.
    Het is nu bruin. Ik heb vanochtend een echo gehad en alles zag er goed uit. Baby was goed aan t bewegen en volgens schema gegroeid. Er was geen bloed of stolsels in de bm te zien. De arts zei dat t bruin nog wel een aantal dagen kan aanhouden maar ik ben doodsbang dat er iets niet goed is. Voel ieder steekje, dingetje en heb de neiging om elke 5 min te gaan kijken of t niet bloed...Ik ben zo bang geworden :(
    Waar Kan het vandaan komen? We hebben geen sex gehad...Kan het ook gewoon niks betekenen?

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Heb je hard geperst met ontlasting? Of hard gehoest... Mss adertjes geknapt in het nu rijkelijk doorbloed weefsel van schede of baarmoedermond.

Hoeveel bloed ben je verloren, heel veel of een beetje? Dat het nu bruin is, lijkt me positief. Dan is de bloeding gestopt en is dit oud/gestold bloed. Wat zenuwslopend voor je. Sterkte.

3. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Was je echo inwendig of uitwendig? Of heb je zwaar getild?

Edit: ascal werkt bloedverdunnend, zou ook nog daardoor kunnen komen , als je per ongeluk wat raakt met t inbrengen van je utro dan lijkt dit al snel heel wat door de ascal

4. Simmy

Simmy Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.067
    313
    83
    Ik weet niet hoeveel t was maar ik was om 5.30 gaan plassen en had niet doorgetrokken (...) toen ik om 7 opstond en ging plassen keek ik in de wc zag ik een rood papiertje liggen. Het water was niet rood. En er zat een klein vlekje in mn bed (sorry voor de details) dus ik schrok en ging weer afvegen en toen was t bruin bloed dus geen rood meer.
    Had voordat ik ging slapen wel ontlasting gehad en dat gaat idd niet zo soepel. De echo was uitwendig en helemaal goed. Nu alleen nog bruin, maar dat kon volgens de gyn nog een paar dagen aanhouden
    Tja...Ik hoop dat t geen slecht teken was

5. Simmy

Simmy Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.067
    313
    83
    Tja zwaar getild...Ik heb een kindje van 1 en van 3 Dus ik sleep wat af op een dag...Ik hoop dat ik idd iets met de Utro inbrengen geraakt heb. Merk wel dat ik ook onverklaarbare blauwe plekken heb sinds de ascal

6. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Kan heel goed dan hoor, bij meer bloedverlies aan de bel trekken

Simmy vindt dit leuk.
  7. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Zal vast een gesprongen adertje zijn. Tillen icm persen bij ontlasting en ascal. Dat het nu bruin is klinkt echt hoopvol. Dan is er nu geen actieve bloeding meer.

8. momim

momim Niet meer actief

Probeer je er niet te veel zorgen om te maken! Kan me goed voorstellen dat je dat wel doet met je voorgeschiedenis, maar het klinkt qua beloop en met een goede echo als iets onschuldigs gelukkig

9. Simmy

Simmy Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.067
    313
    83
    Dankje.
    Heb vandaag de hele dag een verbandje gedragen maar zelfs het bruinverlies is daar niet in terecht gekomen. Het blijft alleen bij afvegen.
    Fingers crossed dat t met een sisser afloopt en dit kindje er gewoon komt! Vrijdag termijn echo

10. momim

momim Niet meer actief

Fijn dat je zo snel al weer een echo hebt! Zal voor je meeduimen

Simmy vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina