Uit t niets een verkorte cyclus?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door menneke1990, 30 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. menneke1990

menneke1990 Bekend lid

3 dec 2012
    693
    101
    43
    verzorgende ig
    breda
    Hallo allemaal,

Normaal heb in een cyclus van 28 dagen, na al mijn curretages die ik heb gehad herpakte dit gelijk netjes weer op. Afgelopen december helaas alweer een curretage moeten ondergaan.. mijn cyclus schommelende naar 27 en 28 dagen. Deze maand is het ineens begonnen op dag 24 ???? Ik heb dit nog nooit meegemaakt. Iemand hiermee ervaring?

Groetjes menneke

2. Ashleyrachel

Ashleyrachel Fanatiek lid

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Geen idee, misschien toch eerder een eisprong gehad?
    Ik had bijvoorbeeld na altijd hele lange cyclussen net voor dat ik de mmm in ging ineens een cyclus van 14 Dagen stond ik ook raar van te kijken.

3. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    ben je misschien andere vitamines gaan slikken?
    Ik heb ook een periode gehad slikte ik kruidvat zwanger multi-vitamines en had ik ineens ook een cyclus van 24 dagen maar ook eens langere van 32 dagen ipv 28. Toen ik weer met die vitamines stopte werden mijn cyclussen gewoon weer 28 dagen..
    Daarnaast kan het wel eens voorkomen dat je inderdaad een eerdere eisprong hebt dan komt je menstruatie ook eerder

4. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.126
    17.140
    113
    Kan zomaar hoor! Je lichaam is geen machine die alles op gezette tijden doet. Zelfs na jarenlang regelmatig zijn kan er opeens een langere of kortere cyclus tussen zitten. Niets om je zorgen om te maken! :)

Deel Deze Pagina