De zon schijnt!

Discussie in 'De lounge' gestart door Kweenie, 13 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Goedemorgen meiden,

Ik ben nieuw hier op de site en hier meer voor de theorie dan voor de praktijk (een slimme meid is op haar toekomst voorbereid, niet waar?)

Zover ik hier gelezen heb hangt hier een hele fijne sfeer dus ik zal hier vast af en toe mijn 'gezicht' laten zien. Geweldig zoals jullie elkaar steunen en meeleven met elkaar!

Maar voor nu, het zonnetje schijnt!!! en ik hoop dat dat voor velen een positief teken zal zijn!

Liefs,

Kweenie

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Jaja, het is een lekker weertje. Voor mij schijnt het zonnetje, ik ben vandaag op de helft! Ook ik hoop dat het voor iedereen mooi weer mag zijn en dat het een mooie tijd is / dat een mooie tijd mag aanbreken.

3. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    @Daphne82

Spannend! Volgens mij zit je dan nu net in de fase dat je hem echt goed begint te voelen toch? Dat als jij wilt gaan slapen hij actief wordt en om aandacht gaat vragen?

Lijkt me een onwijs mooie ervaring. Wat dat betreft is het een voorrecht om vrouw te zijn :D

Geniet ervan!

Kweenie

4. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik voel hem wel iedere dag, maar nog geen schopjes ofzo. Dus hij houdt me ook nog niet uit mijn slaap, gelukkig. Ik zie er wel erg naar uit dat hij gaat schoppen en dat zijn pappa hem ook eens kan voelen. Maar de slapeloze nachten, daar kijk ik nog niet naar uit, hihi. Ik kan net een week of 2 weer fatsoenlijk slapen, daarvoor was het niks. Ik moet het er nu maar van nemen denk ik.

5. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Ja, dat is waar. Hoe meer hij beweegt hoe minder slaap jij krijgt.
    Maar ook wel heel spannend, vooral het begin.

En inderdaad, je moet het er nu nog even van nemen. Lekker uitslapen enzo. (Is 1 van mijn grootste hobby's, lijkt me wel ontzettend wennen als dat niet meer spontaan kan.)

Ik zag op je site dat je 31 december bent uitgerekend dus dat kan nog heel spannend worden zo rond de feestdagen.

Een wondertje rond de kerstdagen....

Liefs,

Kweenie

6. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    ja heerlijk he dames dat mooie weer vandaag! Ik zit er zelf aan te denken om eens lekker te gaan wandelen met me kleine...

En daphne die schopjes ga je nu snel genoeg meer voelen hoor! En idd geniet nog van je slaap! Als je kindje er eenmaal is is je slaap zeker gehalveert!! :rolleyes: ;)

xxx Marijke

7. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    De zon verstopt hier zich nu een beetje maar toch is het vergeleken met al die regen de laatste tijd nog steeds een mooie dag.

Ik heb nu vakantie dus laat die zon maar flink schijnen! :D

8. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Gelukkig schijnt het zonnetje, dat maakt die teleurstelling van de negatieve zwangerschapstest van vanmorgen weer een beetje goed............... :(
    Ga mezelf maar verwennen met pannenkoeken!

9. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Ach Anakin, dat lijkt me zo vervelend.
    Maar wel de moed er in houden he?

Tegen de tijd dat ik en mijn vriend het gaan proberen, als dat al ooit het geval zal zijn, ben jij vast al bevallen van een dot van een zoon of dochter (of misschien wel beide....)

Dus ga lekker pannekoeken eten en ga even naar buiten, zon op je gezicht en er heel sterk in geloven dat het allemaal goed gaat komen!!

Knuf,

Kweenie

10. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Dankjewel voor je lieve woorden!
    De pannenkoeken waren heerlijk en ik geloof er absoluut in dat onze tijd nog wel komt hoor!
    Af en toe een dipje mag, maar ik hou zeker de moed erin :rolleyes:
    En wat was het lekker in het zonnetje!

11. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Goed zo, zeker de moed er in houden.
    Kan me voorstellen dat dat heel moeilijk is maar, zoals bij alles, als het eenmaal zover is dan viel het achteraf allemaal best mee.

Maar ja, wachten duurt altijd lang.... (Ik wil er ook aan beginnen, aaaarggggh!!!)

Ik zal voor je duimen! dat het volgende maand raak is!

Deel Deze Pagina