binnenkort is onze vensterbank op de kk klaar .... nou vroeg ik me vandaag af wat je er op/in moet zetten ? de commode komt er ook tegen aan maar heb nog ruimte zat ..... wat hebben jullie zoal in de vensterbank staan op de kinderkamer ?
de knuffels die nu niet gebruikt worden staan erop. Erg gezellig en de kleine vind het geweldig om naar te kijken.
Ik denk ook dat ik niks op de vensterbank zet. Onze vensterbanken zijn niet zo groot en ook niet erg breed. En als het echt kaal staat zal ik er een knuffeltje neerzetten of een leuk plantje.
2 gele badeendjes en 2 blauwe vaasje met 2 gele gerbera's. En de kamer is geel en blauw, dus dat matcht leuk bij elkaar.
Muziekdoosje.. 2 oranje potjes met plantje er in.. Regenlaarsjes die ze in de kraamweek gekregen heeft
Hier truus de mier en meneer de uil en daar tussen een spaarpot en 2 paar schoentjes. heb een vensterbank over de hele lenget van de kamer.
Ik heb 2 olifantjes van bam bam erop staan en aan de andere kant 2 kubussen van LIEF. Staat erg gezellig (heb grote vensterbanken door radiotorbakken)