jah idd apart! lijkt zelfs een beetje eng zo'n nep hand... maar wie weet reageert de baby er wel heel goed op!
Weet eerlijk gezegd niet goed wat ik hier nou van moet vinden....op het eerste gezicht dacht ik: creepy! maar bij nader inzien is het voor de baby misschien wel heel prettig. Ben alleen bang dat ik me midden in de nacht rot schrik als ik die hand ineens zie liggen
Haha, het lijkt me wel wat Wat wij doen om Hugo voor de gek te houden is een kruikje in zijn bed leggen voordat hij erin gaat. Bedje is dan lekker warm en hij heeft niet meteen in de gaten dat ie niet meer bij papa of mama ligt. Hij trapt er steeds weer in
Wel opvallend dat ze ermee adverteren dat het kind er rustig van gaat slapen, maar tegelijk staat er ook dat je je kind nooit alleen mag laten met dat ding. Leuk, maar je moet er wel naast blijven staan! Groetjes, Dominique
"Wel opvallend dat ze ermee adverteren dat het kind er rustig van gaat slapen, maar tegelijk staat er ook dat je je kind nooit alleen mag laten met dat ding. Leuk, maar je moet er wel naast blijven staan! " Ja, maar das toch met ieder knuffeltje, lapje, kussentje, enz. Ziet er wat suf uit, maar ik heb het met oppassen regelmatig gewenst inderdaad! Kon ik mn handen maar achter laten! Achosj, wel heel lief. grtjs, lara