Bugaboo echt zo laag?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Merryl, 12 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Wij willen een andere wagen voor ons derde kindje. Nu twijfel ik tussen de joolz en bugaboo. Nu ben ik niet de kleinste en hoor dat vaak dat de bugaboo geen gezicht is. De bak is erg laag?

Nu is de bak makkelijk op te bergen als je het zit gedeelte gaat gebruiken en dat vind ik toch echt wel een voordeel. Scheelt weer een hoop ruimte, maar ja als het echt zo een raar gezicht is als je 1,80 bent en je loopt achter een bugaboo dan moet ik toch maar voor de joolz kiezen. De bugaboo is wel een fijne hoogte voor mijn kinderen. Die kunnen gemakkelijk even kijken bij hun broertje of zusje.

Wat is jullie mening en ervaring met de bugaboo

2. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Nou dat is best een verschil in hoogte...een Joolz of Bugaboo.
    Ik heb geen vna beide, mijn vriendin noemt de Bugaboo altijde een "buk 'n boel":D:D
    Hoewel wij beide niet al te groot zijn zie ik zo'n lage bak niet echt zitten.

3. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Wij vonden hem allebei echt te laag. Ben er achter gaan staan en heb vriend een foto laten maken en andersom. De bak zat ergens bij onze knie. Wij vonden het er gek uitzien. Misschien ook eens doen als je weer in een babywinkel bent.? Dan kan je zie hoe het 'staat'.
    We hebben gekozen voor een Joolz.

4. Samvs86

Samvs86 Actief lid

19 sep 2011
    430
    0
    0
    Wij hebben een bugaboo, zus ook en zijn allebei vrij lang. Maar hier stoort het ons totaal niet. Hele fijne wagen juist. Vooral als kindje wat ouder is, kan hij of zij makkelijk zelf uit stappen. Hoef je zelf eigenlijk niet te tillen. Maar goed, dat is onze ervaring. Gewoon even gaan crossen met einde wagens in de winkel, dan merk je vanzelf wat je fijn vindt!

5. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn kindje klimt ook al een hele tijd zelf in zijn mutsy. Die is toch een stuk hoger, en prettiger voor ons >180cm

6. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Bedankt allemaal.

Dj momo ik heb nu een mutsy. Al drie keer een nieuw onderstel gehad dus ben het nu wel een beetje zat.

7. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    really? ik ben er erg tevreden over. Heb een 4rider.

8. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.883
    395
    83
    ik heb een quinny vriendin bugaboo. haar bovenkant maxicosie was mijn onderkant. zat dus maxicosie verschil in hoogte.

9. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Heb de transporter al 4 jaar. Beetje sneeuw en de zijkant brak af. Voetenplaat afgebroken.

10. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Hier een bugaboo. Totaal geen problemen mee qua hoogte en ben zelf 1.82...
    Vond het een prima wagen!

11. Lady7

Lady7 Niet meer actief

ik vinvd t geen gezicht.. mja vind t zowieso een lelijke wagen...

12. tuc

tuc Niet meer actief

ik heb ook de 4 rider, maar goed je wilde dus geen mutsy meer;)

Ik vind de bugaboo eerlijk gezegd ook geen gezicht, alsof je je kind over de grond sleept:D De stokke vind ik weer het andere uiterste en ook niks. De mutsy en bv de joolz zijn mooi gemiddeld daarin.

13. topper12

topper12 Niet meer actief

Sorry, maar vind de bugaboo ook geen gezicht. Net of je met een poppenwagen op stap bent :)

14. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Ben blij met jullie reacties. Draag vaak hakken en dan ben ik nog groter dus wordt het helemaal geen gezicht.

15. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Ik vind 't een mooie wagen en vind 'm ook niet te laag ofzo, ben zelf 1.70 dus ik heb misschien makkelijk praten. Mijn man is 1.80 en heeft zich er ook nooit aan gestoord. Nu met de buggy-inzet vind ik het ook helemaal niet laag ogen, vind het juist wel een prettige hoogte. Sommige wagens zijn juist zo raar hoog, bijna alsof een kind op een barkruk zit :) :D

Maareh... ga eens proefrijden? Neem je een pop mee ofzo om in en uit de reiswieg te pakken.

16. miepje

miepje Actief lid

24 okt 2010
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben 1,78 en vind de Bugaboo helemaal niet te laag! Het gaat ok de duwstang en die kun je verstellen en dan loop je er prima achter. Ik heb de lage bak ook echt nooit een probleem gevonden. Je legt je kind toch echt niet op de grond en hoe vaak leg je je kind er nou helemaal in? Echt geen 10x op een dag.
    Met meerdere kinderen is het juist leuk dat ze zo goed in de bak kunnen. Mijn dochtertje stond er achter op het plankje en gaf haar zusje regelmatig een kusje en een knuffel.

En de kwaliteit is ook super! Die van ons wordt al 4 jaar aan een stuk zeer intensief gebruikt en sinds ruim een jaar dus ook met een kind op het plankje en hij rijdt nog perfect!

17. rums

rums Niet meer actief

Geen probleem. Mijn man is rond de 1,85 en ziet er niet gek uit. Ik ben een stuk kleiner dus ik vind het ideaal :D

18. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Oh help jullie maken me nu aan het twijfelen. Ik heb gelukkig nog even de tijd.

19. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Persoonlijk vind ik het er erg vreemd uitzien. Heb mijn man er destijds even achter gezet maar meteen weer weggehaald haha.
    Overigens klimt mijn zoontje ook zelf in de kinderzit van de maxi cosi mura.

20. Jimmy100

Jimmy100 Actief lid

8 okt 2010
    294
    0
    0
    Wij hebben de bugaboo en zijn heel tevreden. Allebei 1.80 en langer. Het is een lage wagen, maar wij vinden hem heerlijk en vind het er helemaal niet raar uitzien, snap nie waarom anderen dat wel vinden. Hmm misschien vinden anderen mij wel voor gek lopen als ik trots me dat ding door de stad loop haha!

Inmiddels wel de buggy zit erin en dan vind ik het helemaal niet laag.

Deel Deze Pagina