Hoi allemaal, wij gaan verhuizen en in december komt er weer een kleine. nu ben ik (in mn hoofd) alvast de babykamer aan het inrichten. Hij is alleen erg klein, ongeveer 2 bij 3m. Nu ben ik op zoek naar een 1 deurs kleding kast voor de kleine, ik kan alleen nergens een leuke vinden. Ik kan er eigenlijk helemaal bijna geen vinden. Iemand tips???
Er zijn ook babykamers waarbij je keus hebt. Wij hebben voor de Miami van babydump gekozen met de 1 deurs kast. Ledikant - Commode 3 Laden - Kast 1-deurs Miami Junior | Junior - Tiener | Baby-Dump
kan je die kasten van een babykamer ook los kopen? en zijn die niet erg duur? commode en ledikant hebben we namelijk nog van de eerste. bij de ikea moet ik inderdaad nog eens gaan kijken!
Ik zou gewoon eens de klantenservice van de baby-dump mailen. Ik heb ervaren dat bij de baby-dump in overleg namelijk veel mogelijk is.
Je kan op marktplaats zoeken op ééndeurskast, dit zijn meestal oude kasten, ik vind dit erg mooi, mooie kleur verf en klaar. Ook wij meen ik olijk.nl kan je ééndeurskasten kopen, zien er brocant uit, maar zijn helemaal nieuw. Wij hebben ook een kleine babykamer en een meidenkast gekocht, deze zachtblauw geverfd, dus ook te gebruiken voor een jongetje. Succes.
bij onze kinderkamer kon je kiezen, wij hebben ook een 1 deurs kast. babykamer paris van holland baby.
Of bijvoorbeeld deze: STUVA Opbergcombi met deuren/lades - witgebeitst - IKEA. Afmetingen: 60x50x192 cm.
Of een leuke hoekkast met 1 deur, scheelt veel ruimte. Ikea heeft een leuke, kun je zelf de kleur kiezen, maar ook leen bakker heeft een mooie
Ik ga van de week maar is in de Ikea en de leen bakker kijken inderdaad. een hoekkast lijkt me ook heel praktisch. de kasten van Olijk.nl vind ik geweldig, maar wel erg duur