operatie carpaal tunnel syndroom

Discussie in 'De lounge' gestart door Biene, 22 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biene

Biene Actief lid

2 jan 2012
    410
    2
    0
    Wie van jullie is ook aan CTS (carpaal tunnel syndroom) geopereerd en hoe is het daarna gegaan?
    Ik bedoel genezing, tillen, pakken, heeft het geholpen?
    Ik moet as vrijdag en ben best benieuwd.
    Een tijdje geleden zag ik er een topic over voorbij komen maar die kan ik niet meer vinden.

2. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ik heb wel pas geleden een topic geopend ivm vragen over die injectie, die bij mij trouwens tot nog toe goed helpt. Twee weken terug gezet. Hierdoor is een operatie weer even ver uit zicht gelukkig.

Succes vrijdag!

3. bubbetje

bubbetje Niet meer actief

Twee week geleden geopereerd. Dus heel veel kan ik nogniet vertellen. Weet niet of je hulp voor je kleintje hebt, want dat is wel handig. Vandaag voor het eerst weer helemaal zelf voor min zoontje gezorgd, en het ging, maar niet van harte. Nou was mijn wond na het verwijderen van de hechtingen ook niet helemaal dicht. Dat gebeurt nu pas een beetje..
    Tillen van je kleintje is niet aan te raden de 1e 10 dagen. In ieder geval niet met de geopereerde kant.
    Weet niet waar je geholpen wordt maar kom er nu wel achter dat de adviezen overal anders zijn.
    Maar houd rekening met een herstel van 6 week.
    Het heeft bij mij zeker geholpen. Was meteen al van de slapende hand af. Heel fijn..

4. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ik ben een jaar of 7 terug geopereerd. Ik heb carpaal tunnel syndroom opgelopen door het lopen met krukken. De operatie heeft heel goed geholpen. Tijdens mijn zwangerschappen heel af en toe nog wel wat tintelingen gehad op het laatst maar geen pijn of slapeloze nachten. Het litteken heb nog wel lang last van gehad. erg trekkerig.
    De eerste weken kon ik nauwelijks wat. Niets opendraaien ed. Ik heb wel het idee dat sindsdien mijn pols wat ruimer is. Maar dat kan toeval zijn aangezien ik hypermobiel ben.

Deel Deze Pagina