Omdat mijn vriend eigenlijk zo goed als geen aandacht heeft geschonken aan het hele Moederdag gebeuren wil ik hem eens lekker terugpakken. Niet door niets aan Vaderdag te doen maar door juist zwaaaaaaar over de top te gaan. Ik heb op dit moment allemaal kleine cadeautjes voor hem gekocht (ongeveer 20 ingepakte en versierde leuke cadeautjes) en ook ga ik vrijdag een gigantische taart zelf voor hem maken. Nu wil ik vanmiddag nog even slingers halen en ballonnen maar ben ik eigenlijk opzoek naar nog meer verschrikkelijke ideetjes. Kunnen jullie nog iets leuks bedenken? 8) Alvast bedankt!! (Enne, het kan niet gek genoeg zijn hoor!)
Ik las dit in 't andere vaderdagtopic: Misschien een ideetje (maar dan met papa ipv mama natuurlijk!)
Een ontbijtje op bed met een lief gedichtje van Liam? Liam een shirtje laten dragen met; papa is de liefste
Jaa die post-it's vind ik ook hartstikke leuk! Enne, het I love PAPA shirtje voor Liam is ook al geregeld
Misschein zo'n oorkonde boven de deur hangen die je ook met 50 jaar of getrouwd ofzo erop hebt. En daar dan iets van papa is de liefste op zetten. Of een uitgebreid 5 gangen diner maken.
Misschien zoek je dit idee over de top niet maar hij is wel leuk, een vliegles van een half uur voor 100 euries.. Dan vergeet ie jou noooooooiiiiit meer.....
Tjessia: Dat is niet echt wat ik bedoel/zoek. Ik zoek meer verschrikkelijk slijmerige dingen, niet iets wat hij ook echt geweldig vindt
Dat ontbijt op bed met alleen maar I love Papa/ de allerliefste Papa serviesgoed, dus mok, bord (mok bestaat al, bord zou je zelf kunnen verven)
Ontwerp je eigen bierfles | jouwheineken.nl flesjes bier met print bestellen, natuurlijk met I love papa
Jaaa dat ontbijtje met servies is een goed idee! En als ik een stropdas kan vinden (ga zometeen even de stad in) dan neem ik die ook absoluut mee. Hij drinkt echter geen bier maar dat vind ik wel een leuk idee voor mijn eigen vader!
YourSurprise Song - Vaderdag (EN) Extra informatie Vaderdag SurpriseSong Over de SurpriseSong... De Vaderdag SurpriseSong is HET cadeau om je vader te bedanken: uit het lied spreekt een echt en leuk gebaar van dank. En het is ontzettend origineel natuurlijk, om je vader op deze manier te bedanken! Weer eens iets anders dan een flesje wijn! In de Vaderdag SurpriseSong worden de volgende kenmerken ingezongen: De naam van jouw vader: de naam van jouw vader komt in ieder refrein terug. De specifieke reden waarvoor je je vader wilt bedanken. Of je je vader gewoon helemaal top vindt, hem ontzettend bewonderd of echt zielsveel van hem houdt. Let op: het lied is in het Engels ingezongen. www.personalgifts.nl Heb ook zo'n cd besteld over de liefde toen mijn lief en ik zoveel jaar bij elkaar waren. Wat een slecht lied,whahahaha we kwamen niet meer bij. Erg grappig. Dus is erg leuk om hem met het volume open mee wakker te maken en dan de rest van de dag grijs draaien
Haha, dat post-its idee is echt geweldig... Wat dacht je van een spandoek uit het raam met "Hier woont de liefste papa"? Best slijmerig toch.
sokken met liefste papa, of in het kader van de 50 jaar getrouwd borden en vlag uithangen: foto kopieren en door de hele wijk aan lantaarnpalen ophangen: liefste papa
geweldig idee!!! ik lach me nu al suf. ik zou dat spandoek ook doen ja fijne vaderdag alvast! en alvast een fijne moederdag volgend jaar, want dat komt nu echt wel goed hoor!!!