Kinderwagen Happy baby Driver

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Roxy, 8 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roxy

Roxy Lid

22 dec 2005
    71
    0
    0
    Eigen ondernemer
    Noord-holland
    Wij zijn dit weekend voor een wagen wezen kijken en er zijn er al een heleboel afgevallen. Geen mooi frame, te groot na het inklappen ga zo maar door.

Boven aan onze lijst staat de kinderwagen van happy Baby de driver (3-weeler), wie oh wie heeft er ervaring met deze wagen.

Ik hoor graag jullie mening. :D

2. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Ik wilde deze vraag ook gaan stellen! Ben zelf gevallen voor de Driver Twist (met 4 wielen). Maar heb op internet maar 1 reactie gevonden van een gebruiker. Die was overigens wel heel positief. Maar ben erg benieuwd naar meer.

3. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Waar heb jij de wagen gezien en wat kostte ie daar? Ben nml zelf in een wat kleinere winkel geweest en daar was de driver 499,95 en de twist 529,95. Vraag me af of ie bij de Babydump ofzoiets goedkoper is?

4. Roxy

Roxy Lid

22 dec 2005
    71
    0
    0
    Eigen ondernemer
    Noord-holland
    Hoi Eve,

Wij gaan zelf voor de 3 weeler, maar wij zijn in de rijp geweest (bibsies), plak er www voor en .nl achter dan heb je hun website. (ook goedkoper dan in de speciaalzaak)

Verder zijn we bij babyland geweest en daar is de 3 weeler momenteel in de aanbieding van 499.95 voor 449.95.

Op internet kun je ze ook aanschaffen en dan zijn ze over het algemeen goedkoper dan in de winkel.

Mocht je recensies tegen komen laat het maar weten!
    Succes met je keuze

5. Roxy

Roxy Lid

22 dec 2005
    71
    0
    0
    Eigen ondernemer
    Noord-holland
    Kent jullie echt helemaal niemand met deze wagen??

6. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Nou Roxy, het lijkt er inderdaad niet op dat iemand deze wagen kent :cry: Over 2 weken krijg ik de 20 weken echo en daarna wil ik toch echt een kinderwagen gaan kopen. Denk dat ik toch maar gewoon voor de Happy Baby ga hoor. Heb jij em al gekocht of inmiddels een andere uitgekozen?

7. Roxy

Roxy Lid

22 dec 2005
    71
    0
    0
    Eigen ondernemer
    Noord-holland
    Hoi Eve,

Nee wij hebben de wagen nog niet gekocht, wel naar andere gekeken maar toch komen ze niet in de buurt van deze wagen.

We kwamen de wagen in de Prenatal tegen en heb die mense gevraagd of ze tevreden waren en of er mankementen aanwaren, maar ze zijn zeer tevreden over de wagen :)

Wij wachten ook op de 20 weken echo en dan gaan we de wagen en kamer kopen.

Veel plezier met uitzoeken!

Deel Deze Pagina