heb vandaag levering gehad van babydump ,dus box staat klaar met onze kleine ukkepuk zijn hangmatje en mobiel maar wat moet ik nu eigenlijk op de bodem leggen? matrasje ,speeldeken ,parklegger ,... ? je ziet zoveel staan en weet t uiteindelijk niet meer ,ook vind ik dat de box zo een vreemde afmetingen heeft
in belgie noemt dat parklegger denk ik ga deze week nog s langst een baby-outlet daarvoor nu ik hem heb staan ,hebben de goedkoopste box van bij baby-dump en die s echt wierd kwa afmetingen
Ojah in belgie gebruiken ze soms gekke worden ga dan maar kijken voor een parklegger heet een box wel gewoon een box of noem je dat in belgie een PARK??
in het mooi nederlands is het een baby-park ,maar in het dialect is het box maar denk dat zowat iedereen zegt "we leggen ons kleintje ff in de box " maar dat is veel met t vlaams/nederlands
Hier hebben we een boxmatrasje met daar een matrashoes om, erop leg ik soms een speelkleed (te dun om zonder matrasje te gebruiken) en soms niks. Erg makkelijk wassen op deze manier!
Wij zeggen park ---> oost vlaanderen. Ff on-topic. Ga je je kleintje laten slapen in de box overdag? Dan zou ik een matrasje kopen en een hoeslakentje om rond de matras.
hier i antwerpen is het box de eerste 3maanden zou ik het hangmatje willen gebruiken ,ben nu bij dreamland voor een matrasje of dergelijke aan het zien ik heb een hemelse schrik van trappen en vriend werkt in shifts ,dus ga overdag veel beneden zijn met ons ventje
Wij hebben hier een matras in het park liggen, en er komt dan nog een parklegger in Het park staat in de woonkamer, de kribbe in de babykamer. Dus kan ze overdag lekker hier slapen, en als er bezoek is of het is nacht in de kamer. Even een light off topic vraagje: aangezien blijkbaar veel nederlanders geen bedomranding in de kribbe doen (omdat baby zou kunnen draaien en erin stikken?), hebben jullie dan ook enkel parkleggers zonder rand?
Jup geen randen in de box park...speel hok of kooi hoe je het wilt noemen En ind. ook niet in het wiegje of ledikantje...
Nee dat snap ik...geen idee?? weet je elk jaar veranderen ze weer de regels....dan mag dit niet dan moeten ze op de rug liggen dan op de zij enz enz
Ach, ik hou diegene die ik heb gekregen met randen wel voor als de baby iets ouder is en zelf kan rollen enz. En ik zal die van de kribbe er wel gewoon uitlaten. Baat het niet...