Help, hoe bestel ik bij Baby waltz?!?!?!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Sas26, 5 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Hoi, zit ff met mijn handen in t haar (beetje dan ; ) ik heb een voordeelcode van baby waltz, 10 procent korting en geen verz. kosten. en ik wil er iets bestellen dat ze alleen daar hebben. Nu heb ik de 2 producten in mijn winkelmandje, ga naar afrekenen en zo. Het gaat al mis bij mijn klantnummer..... dat vul ik in maar dan herkennen ze me niet. het hok waar je het in moet vullen is eerst een langwerpige balk, dan / met een kort balkje en dan . met nog een kort balkje. Als voorbeeld even mijn klantnummer (niet echt maar zo ziet het er dus uit: 326.789.20 en dan iets verder daarnaast staat nog een nummer lichter gedrukt namelijk 320.876 Geen idee of dat er nou ook nog bij moet. Goed, ik heb inmiddels echt alles geprobeerd maar noppes. Dussss ik dacht dan vul ik wel opnieuw mijn adres in. Maar, ook dat mislukt want ik woon volgens hen in Belgie (onmogelijk dat te veranderen) en dus herkennen ze de woonplaats Den haag niet.. (ook niet 's Gravenhage) Nou wilde ik een email sturen maar je raadt het al, ook daar moet mijn woonplaats ingevuld en ook daar woon ik in Belgie. Als ik voor de honderdste keer intik baby-waltz.NL zit ik vervolgens weer bij . be.... Ik word er lichtelijk gek van! Waarom lukt het toch niet!?!!?! Weet iemand me te helpen?

Groetjes, Sas

2. natjes

natjes Niet meer actief

even bellen?

3. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Ja, bellen heb ik al gedaan maar daar was t druk, wachten en aangezien mijn kleine dame steeds aandacht vraagt dacht ik missch. is hier iemand die me wil helpen dan kan ik t vanavond regelen

4. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    geen idee... nooit problemen gehad bij baby waltz alleen dat de levertijd vrij lang is... Ik zou toch even bellen. dan zet je de foon toch even op luidspreker en als ze dan aan de lijn komen dan pak je pas de telefoon.

5. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Tsja, heb geen luidspreker op mijn tel.... en moet de gewone lijn ook vrij houden want verwarming doet eht niet :( dus monteur gaat bellen als het goed is. maar laat anders maar, ik bedenk wel wat.

6. Waarom sla je stap 2 niet over?
    U bestelt voor het eerst bij baby-walz
    of heeft uw klantennummer niet bij de hand?

Volgens mij moet het dan wel lukken, heb al vaker besteld bij Baby-Walz en de levertijd valt ook wel mee. Binnen een week had ik alles binnen. Succes hoop dat je eruit komt.

Deel Deze Pagina