knisperboekjes/buggyboekjes

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Pruppeltje, 3 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pruppeltje

Pruppeltje Actief lid

28 nov 2008
    309
    0
    0
    Mijn vraag is: die knisperboekjes/buggyboekjes (plastic boekjes), doen ze er echt wat mee? Kijken ze er echt in en vinden ze het interessant?

Met andere woorden: is het leuk voor de beeb om ze aan te schaffen?

Wat zijn jullie ervaringen met de boekjes? :(:

2. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ze zullen er voornmamelijk op sabbelen als ze heel klein zijn. en met hun knuistjes in knijpen. het ligt er dus maar aan met welke intentie je van plan bent ze te kopen. ik heb er zelf wel 2. ik let erop dat ze gewassen kunnen worden vanwege het sabbelen dus.

3. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik heb er een tijd 1 aan de buugy gehad en mijn zoontje speelde er echt mee.
    Toen hij wat ouder werd trok hij hem er telkens af en heb ik hem in mijn tas gedaan als afleiding tijdens verschonen!Erg makkelijk want dan bleef hij namelijk wel stil liggen en anders niet :p

4. sunflower

sunflower Actief lid

3 jul 2007
    338
    0
    0
    Provincie Groningen
    Ik heb er een aan de buggy en 1 aan de maxicosi. Ze speelt er ook echt mee. Zo heeft ze ook wat te doen tijdens het rijden met de auto of als we aan het wandelen zijn. ( ik heb er als kraamcadeau 3 gehad en gebruik ze dus ook alle drie!)

5. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    noa speelde er ook mee ze nam ze ook mee in bad.

6. Yjc

Yjc Fanatiek lid

18 jan 2008
    1.133
    0
    0
    Tilburg
    wij hebben een knisperboekje van Dikkie Dik gekregen van de kraamvisite en dat is zeker de eerste 6 maanden haar favoriete speeltje geweest. We hebben ook van die boekjes die je aan de maxicosi of wandelwagen kan vastmaken en waar ook een knisperbladzijde inzit maar die waren niet zo leuk als het knisperboekje.

7. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Mason heeft er 2 en deed/doet er helemaal niks mee. Ik vind het geen aanrader ;)

8. GL013

GL013 Bekend lid

27 sep 2007
    676
    0
    0
    Tilburg
    Simon was een grote fan van knisperboekjes! Hij had er een stuk of 3, af en toe even in de was om het weer schoon te krijgen van al dat gesabbel.
    Buggyboekjes heeft-ie ook gehad, 1 van stof en 1 van dik karton. Die laatste was geen succes overigens, die at-ie zo'n beetje op... :)

9. mamatwan

mamatwan Actief lid

18 jun 2008
    112
    0
    0
    maastricht
    hier ook een knisperboekjes fan, heb er 1 aan de kinderwagen, 1 aan de luiertas en 1 aan de autostoel hangen oh ja en er hangt er ook nog 1 aan de box. uk blijft ze leuk vinden

10. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    erg lang favoriet geweest hier, dus ik vind het een aanrader

11. saskiadebeer

21 dec 2008
    8
    0
    0
    Ik zou zelf geen boekjes of iets dergelijks aanschaffen. Eerste tijd doet je kindje er nog niks mee. En vast en zeker dat je dit nog wel cadeau krijgt van kraamvisite.
    En zo niet, dan weet je na een poosje wel wat voor speeltjes je kindje leuk vind. Dan is het zo aangeschaft!
    Ik heb al meerdere cadeau gekregen tijdens mijn zwangerschap, dus maar hopen dat ons kindje ze leuk vind.... haha

12. Pruppeltje

Pruppeltje Actief lid

28 nov 2008
    309
    0
    0
    Dus het merendeel van de beebs is enthousiast over die dingen :D :D
    Dan zal ik ze toch maar vragen als cadeau-idee (en tuurlijk loer ik zelf ook even rond voor leuke boekjes)
    Bedankt voor jullie antwoorden! Waren erg helpvol! ;)

Deel Deze Pagina