waarom is een een aparte baby versie en een peuterversie? Kan je de peuterversie ook gebruiken voor je baby, zodat je er langer mee kunt doen?
Dat weet ik niet, ik heb de baby versie en vind hem super ! Ze hebben hem ook bij de kruidvat was ie een stuk goedkoper dan bij hallfords.
wij hebben de peuterversie, maar onze baby (bijna 11 maanden) kan daar ook prima in! Vond het wel makkelijk, dan kan ie iets langer mee. Bij de babydump kost de peuterversie maar 59 euro, dus daar hebben wij hem gehaald! Voldoet ook goed!
dank je voor je reactie! Ja dat langer meegaan dat was ook mijn idee. vreg me af of hij misschien van ander materiaal is ofzo, maar als de veiligheid hetzelfde is zou ik denk ik ook voor de grote gaan.
Wanneer je in Brabant woont (weet niet of er nog andere vestigingen zijn): bij Van Asten kost ie (de babyversie) nu 29,- Een vraagje: waar gebruik je deze zoal voor? Is het vooral voor op vakantie of ook als campingbedje als ie gaat logeren? Vast bedankt!
wij gebruiken hem echt overal voor! We hebben wel een campingbedje, maar vind dat zo'n groot onhandig zwaar ding om overal mee naar toe te nemen, dit is veel compacter. We willen hem op vakantie ook gebruiken als onze kleine spruit 's middags moet slapen. Dan is het in de tent natuurlijk veel te warm, en dan zetten we hem in de travelcot buiten in de schaduw. Wij hebben hem al wel een paar keer proef laten slapen! De eerste keer heeft hij er vooral in gespeeld, maar daarna was het goed! En de peuter versie is van hetzelfde materiaal als de baby versie. Dat maakt dus niks uit. Alleen de slaapzak die bij de peuterversie zit kan je niet gebruiken voor je baby, deze is te groot. Maar M.ace heeft zijn eigen slaapzak, dus deze zullen we ook (nog) niet gebruiken.
Ik zou ook voor de peuterversie gaan! Kun je langer mee! Tja, je kunt het voor alles gebruiken: vakantie, logeren!
het is een super ding. Hij staat hier overdag buiten op het gras en onze uk speelt en slaapt er heerlijk in. Ik las afgelopen week dat het ergens ook 29 of 39 koste ik weet alleen even niet meer waar. Misschien even googlen. Bij babydump is hij te duur 59,- bij kruidvat zijn ze hier nog verkrijgbaar in groen en blauw
Wat ik me afvroeg: wordt hij op de grond geplaatst? En gaat jullie kindje er niet in staan? Die van mij staat zodra hij wakker is meteen rechtop in bed.
Dat ie voor 29 of 39 euro te koop is gaat dan waarschijnlijk om de baby versie. Wij hebben de peuter deluxe, en staat overal voor 89 euro aangeboden, vind dan 59 euro bij de babydump niet zo duur hoor. Maar goed, even een goeie zoektocht naar de laatste prijs is nooit weg natuurlijk! De travelcot word idd op de grond geplaatst, er zitten 4 lussen aan die je eventueel vast kunt zetten met haringen. Mijn kindje gaat nog niet staan, maar denk dat het in de travelcot ook niet lukt, is niet hoog genoeg, en ze hebben geen steun om zich ergens aan op te trekken. Maar daar heb ik dus nog geen ervaring mee. Misschien meer mama's die wel ervaring hebben?
Wij hebben m meegenomen naar Amerika voor onze camperreis en dat was super! De babyversie paste precies in de alkoof van de camper. Omdat zoonlief langer was dan de alkoof hoog was ging ie er niet in staan. We zetten de cot in hotels altijd in een hoekje en waren dan blij dat we de babyversie hadden en niet de peuterversie. Overigens past onze zoon van 17 maanden die groot is voor zijn leeftijd er nog makkelijk in. Hij kon niet in de travelcot staan omdat hij er te groot voor was. Hij kiepert ook niet makkelijk om als ie op de grond staat. Wij zetten hem ook nooit op een bed oid, dan loop je wel het risico op vallen. Voor onze nieuwe spruit gaan we m ook weer gebruiken en kopen we mogelijk toch de peuterversie voor de oudste.
Maar als je hem binnen gebruikt kun je hem dus niet vast zetten, ik ben bang dat mijn zoon met het hele ding gaat rollen. Hij rolt meestal in bed op zijn buik.
Ons kindje is ook een buik slaper, en rolt altijd heel zijn bedje door. Maar hij is (nog) niet omgevallen. Hij ligt regelmatig ook met zijn kont/voeten tegen de zijkan,t en ook dan rolt ie niet om. Denk dat dat wel een beetje mee valt.
Onze zoon slaapt ook op zijn buik. De bodem is groter dan de rest van de tent, hij valt echt niet zomaar om! Wij hadden m ook mee naar Italie en daar stond hij op een schuin grasveld. Zelfs daar kreeg zoon hem niet om.. Het enige nadeel dat ik er aan vind is dat het met deze hitte erg warm wordt erin.
Wij hebben ook de babyversie en die is idd best stabiel. In de bodem zit een stang die wat uitsteekt, waardoor 'ie heel stabiel staat. We hebben expres de babyversie, want als je 'em opgevouwenin de tas doet is 'ie veel kleiner dan de peuterversie, wat toch weer scheelt, want we doen alles op de fiets en per OV.
Bij kruidvast is de babyversie 39 euro. Vind het net een mooi maatje om overal mee naar toe te nemen. Nu is dat vooral het strand. Hij kan er heerlijk in slapen en valt in slaap als hij moe is.
Ik heb hem net van de week bij babydump besteld... de peuterversie. We gaan in oktober op vakantie naar een malariagebied. Dacht dat de travelcot handig zou zijn. Blij om te lezen dat veel mensen positieve ervaringen hebben.
Wij hebben de babyversie. Vandaag even van zolder gehaald en Eva past er nog gewoon in (ze is zo'n 90 cm). Volgens mij zou ze er nog in gaan slapen ook als ze moe is. Maar we willen 'm nu voor Lisa gaan gebruiken als we een keer een ochtend weggaan naar het zwembad ofzo.