Stel je gaat na telefonische verkoop akkoord met de Hotel Gold Card. De verkoper wijst je op de 7 dagen bedenktijd regel. Je wilt het toch niet en annuleert het hele gebeuren binnen 7 dagen. Geld terug en alles is geregeld. Denk je... Want na een jaar komt er ineens een rekening van een verlenging. Blijkt dat je deze ook had op moeten zeggen. Kunnen ze dit maken? Mijns inziens gaat het hele verlengverhaal niet op, want de koop is binnen 7 ongedaan gemaakt. Maar volgens de verkopers van Gold Card staat in de voorwaarden dat je het schriftelijk moet zeggen. Hoe zit dit nu, want zit nu met aanmaningen en het bedrag is inmiddels al verdubbeld door niet betalen.
sorry kun je er niet mee helpen maar wel zwaar balen zeg.:x lijkt mij dat ze t niet kunnen maken omdat je eigenlijk geen cold card hebt gehad dat jaar ervoor maar dit is dus een van de redenen dat ik telefonisch nooit iets aanschaf succes ermee en hopelijk is t snel opgelost
Hoe kunnen ze iets verlengen wat er eigenlijk niet is geweest? want je het het binnen de bedenktijd stopgezet. Ik zou eens informeren bij je rechtsbijstand en misschien staat er op www.consuwijzer.nl nog wat informatie. Succes!