Hotel Gold Card

Discussie in 'De lounge' gestart door Minny, 22 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minny

    Minny Fanatiek lid

    26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Stel je gaat na telefonische verkoop akkoord met de Hotel Gold Card. De verkoper wijst je op de 7 dagen bedenktijd regel. Je wilt het toch niet en annuleert het hele gebeuren binnen 7 dagen. Geld terug en alles is geregeld.

    Denk je... Want na een jaar komt er ineens een rekening van een verlenging. Blijkt dat je deze ook had op moeten zeggen.

    Kunnen ze dit maken?

    Mijns inziens gaat het hele verlengverhaal niet op, want de koop is binnen 7 ongedaan gemaakt. Maar volgens de verkopers van Gold Card staat in de voorwaarden dat je het schriftelijk moet zeggen.

    Hoe zit dit nu, want zit nu met aanmaningen en het bedrag is inmiddels al verdubbeld door niet betalen.
     
  2. susanne85

    susanne85 VIP lid

    13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    sorry kun je er niet mee helpen maar wel zwaar balen zeg.:x
    lijkt mij dat ze t niet kunnen maken omdat je eigenlijk geen cold card hebt gehad dat jaar ervoor

    maar dit is dus een van de redenen dat ik telefonisch nooit iets aanschaf ;)

    succes ermee en hopelijk is t snel opgelost
     
  3. Marlous28

    Marlous28 Fanatiek lid

    5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    Hoe kunnen ze iets verlengen wat er eigenlijk niet is geweest? want je het het binnen de bedenktijd stopgezet.
    Ik zou eens informeren bij je rechtsbijstand en misschien staat er op www.consuwijzer.nl nog wat informatie.

    Succes!
     
  4. Mammie van Roy

    Mammie van Roy Fanatiek lid

    8 jul 2009
    1.445
    0
    0
    Toen ik het verhaal las dacht ik meteen hetzelfde :D....
    Lijkt mij ook niet dat ze dit kunnen maken
     

Deel Deze Pagina