ja dan spoor je toch niet niemand gaat toch halve pak over spullen die over datum zijn kopen kan mij het schele of het bol staat of niet dat geef je geen baby gek mens
misschien dacht ze omdat gewone melk ook bol staat als het overdatum is dat dit dat ook zou doen? nog geen reden om het te koop zetten
ten eerste moet dit toch bijna wel een grap zijn, als dat niet zo is, en diegene leest hier dat ze gestoord is, dan hoop ik dat er een lichtje gaat branden.
Heeft die een gaatje in haar hoofd ofzo?? Ik zou mailen dat dit echt niet kan!! Staat niet voor niks een houdbaarheidsdatum op...
Ik heb marktplaats getipt. Dit kan toch niet??? Ik las hier pasgeleden een topic van iemand die babyvoeding had gekocht die over datum was. Fout van de verkoper. Maar dat kindje had geloof ik die hele week krampjes gehad.
En trouwens, ik zou sowieso geen tweedehands babyvoeding kopen. Ook al is het nog twee jaar houdbaar!! Ik koop het alleen in de winkel. Verder niet.
Tweedehands voeding zou ik wel kopen van marktplaats. Dan wil ik het zelf controleren, maar dan ook echt controleren. Maar mijn voorkeur gaat ook uit naar de winkel.
Ik zou het melden aan de beheerder van de site, dat er bedorven babyvoeding wordt aangeboden, of ze de advertentie willen verwijderen, ivm risico voor de volksgezondheid
Wat een rare mensen heb je ook. Sjonge jonge, hoe bedoel je ik wil nog ff percé geld verdienen. Staat niet bol, nee dus. Ik zou dus nooit het risico nemen bij mn eigen kind!
dit is wat ze mij mailde nadat ik haar had gemaild dat ik dit niet vond kunnen.. Voor het geval u het nog niet weet, zal ik u even op de hoogte brengen over de houdbaarheidsdata's die op verpakkingen gezet worden. Een ieder weet dat de vermeldde datum een einde verkoopsdatum is maar het produkt minstens nog een half jaar nadien geconsumeerd kan worden.
Wat een hersenloos figuur joh! Vitaminen gaan verloren en er veranderen dingen in de samenstelling van de melk. Het kan wel bederven en verkleuren of vetafscheiding krijgen..