Hoi, Welk merk, verfnummer is nu echt mooi okergeel? Leuk bouwmarkt dicht dus dacht wie weet iemand hier ervaring of tips? Mooie diepe kleur zoek ik dus geen zonnetjes geel. Alvast bedankt!
Ik had een mengkleur van de Gamma, Steenbok genaamd.Mooie warme kleur okergeel.Zijn ze telefonisch of per mail niet bereikbaar voor een proefblik?
Dit soort kleuren dekken nooit in 1x trouwens, ik heb de muur echt 5x gedaan....Ik heb de kleur laten mengen met Flexa, kan met ieder merk.
Waarom kijk je niet voor een kleurenwaaier? Die kan je online kopen dan kan je goed kijken in de ruimte waar je de kleur wilt ook mooi zou staan.. ze zijn in verschillende prijzen. Zag ook een mooie kleur van flexa Retro vibe. Of wil je nog donkerder? Warmer?
Sudburry Yellow en Hay van Farrow and Ball zijn erg mooi. mr David van Little Greene ook mooi, beetje mango geel.
https://www.karwei.nl/assortiment/vtwonen-muurverf-krijtlook-mat-ochre-2-5-liter/p/B551767 Wij hebben deze in de kinderkamer. Heel blij mee. De recensies zijn slecht maar dat komt omdat hij inderdaad wel echt meerdere lagen nodig heeft. Maar dat heb je (voor zover ik weet) vrijwel altijd met geeltinten. Wij hebben 2,5 laag nodig gehad dus wel beduidend meer verf dan volgens de pot. Als die lagen erop zitten is hij prachtig .
Die had ik ook gezien ik zoek warmer inderdaad. Het is nu licht ga een foto uploaden van een deken waar de kleur inzit die ik mooi vind
Dit dekentje is m'n inspiratie. M'n stoelen hebben de kleur van early Dew en bank donker grijs met licht grijs eiken vloer
Van flexa kan je ook online testers krijgen. Dan kan je al een stukje muur verven en zien hoe het uitpakt. En ze hebben een app waarmee je kleuren digitaal op de muur kan uitproberen. Wij hebben geen okergeel op de muur, maar vleugje rabarber en zijn tot die kleur gekomen door eerst de app te gebruiken en van daaruit een selectie aan testers te bestellen.
App had ik ook geprobeerd. Lukt niet fijn doordat het daglicht zo grauw is. Tester had ik ook naar gekeken maar om iets besteld te krijgen in de bouwmarkt moest ik aan 20 euro komen. Ga nog even bij flexa kijken, dank je!
Ik zou wel controleren of de bouwmarkt nu mengkleuren verkoopt. Ik weet dat de Praxis bijvoorbeeld alleen de kant en klare potten verf verkoopt, ze mengen niet.