past maxicosi etc ook op andere wagens?

Discussion in 'De babyuitzet' started by Rica, Nov 21, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ik heb nu een quinny buzz 3, het liefste gooi ik hem in de gracht, kraakt, piept, blokkeerd, kiept naja van alles wat ik niet wil doet dat rot ding :)
    als ik opzoek ga naar een buzz 4 onderstel, kan daar mijn maxicosi, kinderwagen bak en wandelwagenzit ook op geklikt worden of zijn dat totale andere bevestigingen???????????
    weet iemand dit???

en past een maxicosi die bij mij op de buzz3 past ook op andere wagens??? of is dat een ander merk maxicosi
    ik wil ook wel kijken naar een andere wagen (4 wielen!!!) maar past daar mijn maxicosi ook op...

2. Gentle

Gentle VIP lid

Oct 10, 2007
    6,979
    1
    36
    Overijssel
    Volgens mij past de MaxiCosi zelf op bijna alle wagens (meestal met adapters), dus dat zou het probleem niet moeten zijn. Dat van die Buzz 3 en 4 zou ik niet weten...

3. tetta

tetta Fanatiek lid

Apr 19, 2011
    3,430
    0
    0
    NULL
    NULL
    voor de maxi cosi autostoel zijn inderdaad adapters te krijgen voor bijna ieder wagen. De wandelwagenbak dat durf ik niet te zeggen.

4. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    De maxi cosi autostoel past tegenwoordig op 99% van alle kinderwagens met adapters.
    De Dreami reiswieg past alleen op de buzz of de speedi.

Heb je je wagen wel regelmatig ingesprayd met een siliconespray? Dat kraken en piepen is een teken dat je frame kurkdroog staat. Bij de buzz is het heel belangrijk dat hij heel regelmatig wordt ingesprayd omdat alles over elkaar heen schuift en er dan dus zilver deeltjes vrijkomen.

Share This Page