ik heb nu een quinny buzz 3, het liefste gooi ik hem in de gracht, kraakt, piept, blokkeerd, kiept naja van alles wat ik niet wil doet dat rot ding als ik opzoek ga naar een buzz 4 onderstel, kan daar mijn maxicosi, kinderwagen bak en wandelwagenzit ook op geklikt worden of zijn dat totale andere bevestigingen??????????? weet iemand dit??? en past een maxicosi die bij mij op de buzz3 past ook op andere wagens??? of is dat een ander merk maxicosi ik wil ook wel kijken naar een andere wagen (4 wielen!!!) maar past daar mijn maxicosi ook op...
Volgens mij past de MaxiCosi zelf op bijna alle wagens (meestal met adapters), dus dat zou het probleem niet moeten zijn. Dat van die Buzz 3 en 4 zou ik niet weten...
voor de maxi cosi autostoel zijn inderdaad adapters te krijgen voor bijna ieder wagen. De wandelwagenbak dat durf ik niet te zeggen.
De maxi cosi autostoel past tegenwoordig op 99% van alle kinderwagens met adapters. De Dreami reiswieg past alleen op de buzz of de speedi. Heb je je wagen wel regelmatig ingesprayd met een siliconespray? Dat kraken en piepen is een teken dat je frame kurkdroog staat. Bij de buzz is het heel belangrijk dat hij heel regelmatig wordt ingesprayd omdat alles over elkaar heen schuift en er dan dus zilver deeltjes vrijkomen.