Hier ook een box van marktplaats gehaald. Zag er super uit, de mensen hebben meegeholpen in de auto te laden en dat voor een schijntje van de nieuw waarde. Bij mijn ouders lag ze in de box waar ik zelf ook in heb gelegen, en voldoet ook nog steeds hardstikke goed.
Wij hebben ook een tweedehands box. Wij hebben een box die in te klappen is en dus is er geen schroef aan te pas gekomen. We hebben hier palletjes die we in moeten drukken. Je haalt boxen niet vaak uit elkaar maar we kunnen hem wel in 3 verschillende hoogten zetten en dus moet hij wel gedeeltelijk uit elkaar. Succes met kiezen
Hilarisch Dacht je dat mensen als ze een tweede (of derde enzevoort) krijgen elke keer een nieuwe box gingen kopen?
Heb zelf al een tijdje een box staan die ik voor een tientje overgenomen heb,.. En gisteren voor een fles wijn een mooie kinderwagencombi gehaald
Ook wij hebben een 2e hands box. Ziet er nog uit als nieuw en inderdaad een (dure) merkbox voor een appel en een ei. Alleen al de boxkleden die we erbij kregen was voor een nieuwprijs van 80 euro! Wij zijn er heel tevreden over (wel ff goed internet afstruinen, want er staat ook rommel op MP) en in elkaar zetten was poepsimpel! Ik denk dat als wij de box niet meer nodig hebben ik hem voor hetzelfde bedrag weer door kan verkopen.
Mede dankzij jullie geruststellende berichten staat er sinds gisteren een prachtige witte tweedehandse box in de woonkamer! Ik bood op Marktplaats meerdere keren op mooie maar goedkope boxen, helaas werd er iedere keer overheen geboden en had ik dus het nakijken. Bij de huidige box heb ik gewoon gelijk gebeld onder het mom van "voor x aantal euro's kom ik hem vanavond gelijk ophalen". En de verkoper ging akkoord! Wij hebben gekocht: - een witte box met speelgoedlade ( l b h = 100 x 80 x 82 cm). - een ruime boxzak - een schattig en zacht boxkleed En dat voor een totaalprijs van 35 euro Uit beleefdheid heb ik 40 euro gegeven.....wat een koopje! Ben er echt heel erg blij mee! *edit* en het monteren was echt belachelijk simpel, de tralies waren al voorgemonteerd in de zijkanten, het was een kwestie van de zijkanten in een rechthoek plaatsen en schroeven erin en klaar.
Die van ons ook 2de hands al ziet ie er erg nieuw uit en dat voor 30 euro een mooie witte 4kante met la onderin, boxkleed erbij en nieuw in verpakking speelgoedtas die je ophangt aan box... die van ons was inklapbaar en met 2 balletjes los en vastmaken.. dus 2de hands box zit je niet met handvol schroeven meid sla je voordeel eruit zou ik zeggen! Je staat erbij wat je koopt en vooraf kun je ernaar vragen of t makkelijk in en uit te klappen is( 9vd 10 boxen wel)
Hier ook een tweedehands box. eerst bij babydump gekeken welke ik wou en toen op MP gezocht voor een mooi prijsje. En nou komt het leuke...... Wij hebben geen auto en vond het te veel gedoe om hem op te halen. Toen heb ik gevraagd of de mensen hem wouden opsturen. En dat hebben ze gedaan. Kwam hier pikobello aan, in elkaar gezet en ziet er uit als nieuw!!!!
Hier zelfs een 3e handsje...Van mijn zus overgenomene en die heeft hem destijds weer van haar vriendin overgenomen. Dus al vaak in en uit elkaar gezet..het is er 1 van bopita.
Ik heb er eentje via mp gekocht een daar was niks mis mee! Niemand ziet dat ie 2e hands is trouwens en ik heb er eentje van een goed merk dus die kan wel wat hebben..
Hier veel tweedehands, waaronder de box en de babykamer. Kast en commode hebben we in elkaar gelaten en box en bedje hebben we gedemonteerd. Gaat prima!
Hier ook een tweedehands box. Had er al 1 gekocht via marktplaats voor 10 euro. Was ingeklapt en dacht voor 10 euro ga ik em niet hier opzetten en kijken of ie wel in orde is. Bij thuiskomst bleek dat ie niet verstelbaar was, wat ze wel gezegd hadden en was ook nog eens kapot aan 1 hoek Kan wel gemaakt worden met wat schroeven dus mijn moeder wilde hem wel hebben voor bij haar. Heb nu een andere veel mooiere gekocht ook via marktplaats (was wel wat duurder als 10 euro) en daar is gewoon echt niks mis mee. Heb er wel van geleerd de eerste keer.
Hahaha cool topic Wij hebben hem gewoon met de auto gehaald en gaan hem in elkaar zetten als ik zo'n 35 weken ben ik, kan mn dochter er nog even aan wennen