Voor de dames die er geweest zijn, is het leuk of is het zoals ik sommige verhalen hoor heel druk en niks aan?
Het ligt totaal aan jezelf,wat jij leuk vind. Ik vond het bijvoorbeeld verschrikkelijk,maar een vriendin van mij vind het wel leuk. Is zo verschillend per persoon.
Ik vond er ook niets aan. Wel heel veel baby fles voeding gekocht wat mega goedkoop was maar ik kan niet zo goed tegen drukte.
Ik vind het leuk 😃😃 ga nu voor de 3e x. Mijn man vind het ook leuk dus gaat voor de 2e keer mee.
Ik vond het erg leuk! Meteen de huishoudbeurs meegepakt. En dit jaar als zwangere vrouw zal het helemaal leuk zijn denk!
Ik vond het heel leuk!! Ben 3x geweest terwijl ik 3x niet zwanger was o.i.d. ging met zwangeren mee en de laatste keer gingen mijn zus en ik gewoon omdat we het zo leuk vonden.. maar zal per persoon verschillend zijn denk ik. Huishoudbeurs vond ik dan weer verschrikkelijk
Ja erg leuk!! Dit jaar voor de derde keer en de eerste keer als zwangere!! Kijk er dus onwijs naar uit! Lekker dagje onderdompelen in babyland
Elk jaar met een vriendin samen naar de huishoudbeurs en pakken de negenmaandenbeurs dan ook mee. Wij vinden het erg leuk en maken er dan ook echt een dagje uit van. Gaan lekker met een touringcar, dus geen gezoek naar parkeerplaats of overvolle trein. Dit jaar zwanger, dus nu zeker even wat langer op de negenmaandenbeurs rondkijken. Het is soms wel erg druk, maar er zijn ook altijd wel wat rustiger plekken. Er zijn meestal wel leuke aanbiedingen. Dit jaar ga ik zeker Difrax flessenwarmer aanschaffen....op de beurs 10 euro goedkopen en dat is toch leuk meegenomen. En zo zijn er nog wel meer leuke aanbiedingen.