Sinds een uur last van: - steken/druk beneden - onregelmatige steken/krampen in de buik, komen en gaan (niet heel heftig) - kleine is ook wat drukker Indalingspijn?
zo voelde het bij mij ook en ik kreeg bevestiging bij de VK vorige week dat de baby is ingedaald. toevallig heb ik vandaag weer wat steekjes down there en in mn linkerlies.
Wauw wat is je kleine snel ingedaald Bij mij was ie de afgelopen maandag bij de controle niet volledig.
Ik heb het ook en m'n bmm is aan het verstrijken. Kan best zijn dat jouw baby al tegen je onderkant aan duwt en dat het voortekenen zijn.. Helaas kun je daar ook 2 weken mee blijven lopen.. Heb je ook af en aan harde buiken?
Ja dat zijn indalingspijnen, dat beneemt je af en toe gewoon de adem Ik heb met de echo met 32 weken gezien dat de kleine in aan het dalen was, en sinds 33 weken heb ik ook echt indalingspijnen, afgelopen maandag weer een echo gehad en toen zagen we dat de kleine al ver in het bekken lag met zijn hoofdje maar nog niet helemaal vast lag. Als ik er erg veel last van heb dan helpt een warme douche best wel goed.
Het zou kunnen! Hier ligt het hoofdje sinds deze week volledig vast in mijn bekken maar heb enkel afentoe kleine steken vanonder gevoeld en meer druk..
Hier Vanacht veel last van menstruatie achtige krampen.. Hoop dat dat ook indaling is of oefen weeën... had wel ff de angst dat er misschien toch wat ging beginnen maar nu lijkt t weer rustig.... Moest plassen en daarna begon het... heel vervelend en vind t nog een beetje eng ook