mm7, klinkt heel stijlvol en mooi! ben benieuwd naar foto's. als ze nog heel klein zijn leg ik nog geen knuffels in bed (of bij het voeteneind?), maar er komt natuurlijk een leeftijd dat het wel heel goed kan. tot die tijd misschien leuk naast elkaar in de vensterbank of op een plank?
Ja idd op de vensterbank of de plank boven de commode wellicht, maar vond het zo apart zag bij vele al vanaf het begin allemaal knuffels enzo er in liggen, ik dacht volgens mij niet heel handig, maar haha wat weet ik er nou van he, dit is allemaal mijn eerste keer... maar bedankt voor de tip, als het af is post ik hier de fotos, zal zo eind van de week zijn denk ik!
wat ik trouwens wel had was een muziekknuffel vast gemaakt aan de rand van het ledikant. dat staat ook leuk en is ook handig voor een gaan slapen ritueel. ik weet dat je bijv van anne-claire petit hele leuke (maar wel prijzige) hebt. je hebt alleen natuurlijk al leuke knuffels bedacht..
Ik heb van cottonbaby 1 muziekdoosje als ster knuffel, die was ook wel prijzig dus twijfel of ik er nog 1 aanschaf... maar is idd wel een leuk idee van je... en ja anne clair petit heeft ook mooie idd, die haal ik niet hoor, maar ze krijgen wel beide een sokpop van anne clair die vond ik zo schattig haha..