Tweeling. 1 week groeiverschil?

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Kim3C, Aug 30, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kim3C

Kim3C Lid

Jul 24, 2017
    43
    43
    18
    Female
    O wat lief van jullie. Inderdaad een vanishing twin :(

Een week na de echo waar ik over schreef heb ik weer heel veel bloedverlies met stolsels gehad, dezelfde middag een echo gehad waar op alleen nog een leeggelopen vruchtzakje van baby b te zien was. Toen is het nog even spannend geweest of Baby A wel zou blijven zitten maar dit is gelukkig wel het geval geweest.

Vorige week eindelijk een intake bij de verloskundige gehad en we gaan het normale zwangerschapstraject in. Morgen weer een echo voor de combinatietest en mijn gevoelens zijn nog steeds erg gemengd, ik kan het nog niet echt bevatten en genieten gaat moeilijk. Een tweeling had zooo welkom geweest!!

We zijn het eerste trimester voorbij dus hopelijk morgen een goede echo en daarna toch maar beginnen aan de babykamer :D

2. femkes

femkes VIP lid

Jul 24, 2007
    9,088
    10,382
    113
    Spannende tijd geweest dus. Er is inderdaad altijd het risico dat de ene de andere meeneemt, maar fijn dat die lekker is blijven zitten!

3. littleladybug

littleladybug Niet meer actief

Ach wat dubbel voor je. Een heel veel sterkte met het verlies. Hoop dat je toch kunt genieten en de zwangerschap verder zonder problemen verloopt!
    Liefs

Share This Page