Drinken uit antilekbeker gaat moeizaam

Discussion in 'Voeding' started by Pelikaantje, Oct 27, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

Oct 22, 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    Hoihoi,

Ik heb een avent antilekbeker voor mijn dochter. Maar drinken daar uit gaat zo moeizaam. Ze kan nu ook uit een gewone beker drinken, maar zo'n antilekbeker is wel handig om mee te nemen onderweg ;).

Wie weet er een goede antilekbeker waar het drinken gemakkelijk uit komt??

2. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Je kunt ook overwegen een rietjesbeker te proberen? Wij hebben die van Difrax en mijn manneke had het snel door.
    Als ze uit een rietje leert drinken, kun je er ook voor kiezen om alleen wat rietjes in je tas te stoppen, dan ben je er ook.

Maar goed, het blijft altijd afwachten of je kindje de beker 'snapt'... juist die antilek-tuit maakt het moeilijk!

3. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ik vind antilekbeker een ander woord voor antidrinkbeker. Ik heb zelf ook wel eens geprobeerd er uit te drinken en toen snapte ik meteen waarom mijn kinderen er niets uit kregen, dat kost zoveel kracht!
    Gewone beker drinken lukte ze wel, en die kun je toch ook gewoon meenemen?
    Rietjes gingen hier trouwens ook prima en flesjes met zo'n bidondop (spa) ook, die zijn trouwens ook heel goed mee te nemen.

4. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    he meid..
    hier werkt de antilekbeker ook niet.. Hij snapt het gewoon niet, hij kauwt erop;)
    Nu de rietjesbeker weer uit de kast gehaald en hij drinkt er prima uit, dus die kun je ook proberen..

5. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Antilek eruit halen! (Ik snap niet hoe kinderen anders het drinken eruit krijgen...).
    Voor onderweg neem ik altijd een bidon mee, die lekt ook niet en drinkt net zo makkelijk.

Share This Page