Moe, moe, moe en moe

Discussion in 'Zwangerschap' started by eikie79, Dec 10, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. eikie79

eikie79 Actief lid

Sep 22, 2007
    454
    0
    0
    hallo allemaal

Ik zit nu in de 16e week (wat gaat de tijd toch hard)

Voor dat ikz wanger was, had ik al veel last van vermoeidheid. de dokter weet nog steeds niet waar dat vandaan komt en tot op dit moment weten we het nog steeds niet!

Nou is het algemeen bekend dat je ook moe bent als je zwanger bent.
    Ik heb echt het idee dat het bij mij nu dubbel op is!

Ik heb ergens gelezen dat na de 14e weke het beter moet worden en je meer energie krijgt...nou ik weet niet waar dat vandaan moet komen, maar ik heb het niet.

Heef iemand wat tips wat ik hier aan kan doen?

Ik slik al multivitamine met foliumzuur voor zwangere vrouwen...
    s avonds lig ik om 21u al op bed (als ik het red), sta om 6u op doordeweeks om te gaan werken... probeer zoveel mogelijk te rusten....

Nicole

2. Mili

Mili VIP lid

Feb 23, 2007
    6,199
    0
    0
    Hoi,

Hoorde wel eens goede dingen over floradix kruidenelixer.
    Te koop bij o.a. De Tuinen enzo.

Verder zou ik het niet weten...ben zelf ook heel moe en neem nu gewoon meer rust. Mn ijzer etc is wel oke, dus daar komt het niet van. Het kost mn lijf gewoon veel energie het zwanger zijn.

Succes!

3. loodje

loodje Actief lid

Feb 1, 2007
    241
    0
    0
    hai
    hier ben ik de hele zwangerschap erg moe geweest. enige remedie, vroeg te bed.
    Ik ga al bijna 9 maanden op tijd mijn bed en dan kan ik het volhouden
    succes

4. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

Oct 16, 2007
    508
    0
    0
    Bij mijn eerste zwangerschap had ik het al, toen ben ik op advies van de vk floradix gaan gebruiken en voelde me al snel beter. Nu ben ik weer zwanger en ben ik ook echt mega moe, ik ga nu maar weer een flesje halen. Let op het is wel heeeel erg vies bleh, dus neem een glas sap er achter aan of meng het er door heen!

5. Catheleine

Catheleine Bekend lid

Feb 9, 2007
    522
    1
    0
    Zorgcoordinator
    Brabant
    Hiero nog zo iemand die zich dag in dag uit dood moe voelt...
    Soms kan ik er wel een potje om janken...
    De avonden zijn ook erg ongezellig, ik kan niks meer hebben en duik weer vroeg mijn bedje in...
    Maar gelukkig weet ik waar ik het voor doe he!

Groetjes en sterkte allemaal.

6. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

Jul 17, 2007
    2,133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    ik dacht dat het nit meer over zou gaan.. was de eerste maanden ook zo ontzettend moe. maar nu is het een week al niet meer.
    blijf wel lekkr op tijd naar bed gaan. maar ik ben gelukkig overdag niet meer moe!

7. Krokus

Krokus Fanatiek lid

Oct 5, 2007
    3,080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ik ben ook erg moe, zo moe dat als ik op het werk te lang naar mijn beeldscherm kijk, dan krijg ik tranende ogen. probeer wel elke dag op tijd naar bed te gaan maar met deze drukke maand lukt dat bijna niet

8. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

Mar 13, 2006
    1,912
    0
    0
    Noord Holland
    Ik ben ook 9 maanden moe geweest.
    De dag van de bevalling, hij is om 8:09 uur geboren had ik meteen m'n energie weer terug. Gelukkig!
    Zit idd niets anders op dan er gewoon maar aan toe geven, accepteren en hulp vragen waar nodig.
    Mijn schoonmoeder heeft wekelijks mijn huisie schoon gemaakt.

9. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,334
    36,194
    113
    Ik ben ook mijn hele zwangerschap moe geweest, het was verschrikkelijk. Nu na de zwangerschap ben ik nog wel moe, maar lan gniet meer zo erg als toen. Ik moest toen elke dag een middagdutje doen, anders hield ik het echt niet vol. Nu heb ik daar geen tijd meer voor, maar mis het niet eens heel erg.

10. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

Aug 3, 2007
    2,899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Nou bij mij is de energie ook niet terug hoor.. en ik heb het gevoel dat ie ook niet meer terug komt hahahaa.... ik sta half 6 op en lig er tussen acht en half 10 echt weer in! dus denk dat het per persoon verschillend is, gewoon lekker aan toegeven, je zult het nodig hebben toch?!

11. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

Dec 1, 2006
    1,561
    0
    0
    Het ging hier een paar weken beter maar de laatste twee weken ben ik best wel weer moe.
    En s avonds laat naar bed zit er al maanden niet meer in inderdaad. In het weekend lig ik ook vaak om een uur of elf helaas :(
    Ken mezelf echt niet terug.
    Maar goed het zal er bij horen. Maar soms baal je er wel eens van he!
    Overdag gaat het meestal wel trouwens maar meestal na een uur of drie s middags krijg ik wel weer een dipje of ga even op de bank liggen aan het einde van de middag.
    In deze weken groeit de baby ook nog heel veel, het gewicht verdrievoudigt zometeen!

groetjes

Share This Page