Hallo, is er iemand die in het kadopakket van Babydump tuitbekers heeft gehad (het waren er 3) en ze niet gebruikt? Ik zou ze graag overnemen. Helaas zijn mijn deksels vervormd, zodat ze niet meer passen. Ze zijn helaas niet bij Babydump te koop. Ik hoor het graag, alvast bedankt!
Ik heb er 2, Weet niet waar de 3de is gebleven maar die 2 mag je wel hebben... Maar wil je alleen de tuit hebben of het hele beker?
De babydump heeft ze nog in die babydoos zitten. (teminste in Eindhoven) Anders print een bon uit via het internet en haal gewoon een gratis doos op Anders heb ik er ook nog wel voor je, heb er nu 6 thuis staan
Mocht de TS voorzien zijn, dan houd ik me aanbevolen. Ons meisje drinkt alleen maar uit die bekers, en de babydump is ver hier vandaan. Verzendkosten wil ik gerust betalen. Maar ik vind wel dat de TS eerst voorzien moet zijn, ik wil ze niet voor haar neus inpikken...
Tassie, als het niet lukt PB mij dan even, dan stuur ik je 3 bekers op. Anders mag Lientje ze wel hebben. Of even naar Eindhoven rijden, daar zitten ze nog zeker in het pakket Internetbon inleveren en voila http://www.baby-dump.nl/bon.pdf
klopt andere kleuren en op elkaar gestapeld zit er een klein beetje meer ruimte tussen dan bij die van vorig jaar. Maar verder precies hetzelfde (teminste hier)
Hoi behoefte er aan? Weet niet of je alleen de tuit nodig heb ( zo ja, die kunnen in een envalop) zo nee, ehhhhh dan moet een pakketjte gemaakrt worden en dat is wel duurder..... hoor het wel
Ik heb de hele beker nodig eigenlijk, maar ik heb net een vriendin zo ver gekregen mee te gaan naar babydump en er een dagje van te maken, dus ik ga ook voor een extra pakket.
Hallo Allemaal, Heb er ook nog 3 compleet, ik heb ze nog niet gebruikt en ga ze ook niet gebruiken. Wie wil? gr veer
hai lady's ik heb er ook nog 3liggen nieuw in het pakket niet gebruik en ook wij gaan ze verder niet gebruiken als iemand er behoefte aan heeft pb ff wij komen uit noord brabant