Hej mama's ik vroeg me af of er mama's in de buurt van gouda wonen? lijkt me leuk om met jullie contact te hebben en misschien ooit als het klikt af te spreken. liefs
Hoi, Ik kom zelf ook uit Gouda. Woon hier nu inmiddels alweer 5 jaar, maar echt veel mama's ken ik hier nu ook weer niet. Lijkt me leuk om met meer meiden in contact te komen. Ons zoontje is inmiddels al weer 11 maanden oud, hij is van 07-03-2010. Groetjes
Hej poemie wat leuk dat jij ook uit Gouda komt! Ik zelf woon in reeuwijk maar heb in Gouda gewoont en Werk in Gouda. Mijn zoontje is vandaag 3maanden!
3 maanden alweer, gaat hard hé? Moet je ook alweer aan het werk, of kan je langer verlof nemen? Ik ben zelf na 12 weken weer gaan werken, maar vond het toch wel erg om z'n klein ventje weg te brengen. Als er nog een tweede komt dan wil ik toch wel een maandje extra thuisblijven. Gaat alles verder goed met jou en je kleintje?
Ja gaat echt heel snel!ik ben vorige week dinsdag voor het eerst weer begonnen!ik werk op een BSO dus maar halve dagen!dus het valt allemaal wel mee hoelang zonder kleintje,alleen deze week wat langere dagen omdat het vakantie is. met mij en de kleine is alles goed. Ik ga trouwens binnen kort terug verhuizen naar GOUda!
Is het makkelijker voor je werk om in Gouda te wonen? Ik zou juist graag hier weg willen hoor! Vind het echt niet zo'n leuke stad. Alleen is het nu lastig om een ander huis te zoeken. De huizen in de omgeving van Gouda zijn ook niet echt betaalbaar, dus voor ons zit er niet veel op dan hier te blijven.
Hallo, Ik woon in de buurt van Gouda namelijk in Waddinxveen. (toevallig vanmiddag ff in gouda wezen shoppen) Hub zn werk is in reeuwijk, dus ook lekker in de buurt. Ben zwanger van onze 3de en heb al 2 jongens (2000 en 2006) @snippie, mijn jongste heet ook Giovanny maar met een Y, alleen zn roepnaam is Gino
poemie ik werk in gouda. maar we komen hier niet meer in aanmerking voor en sociale woning en anders word het te duur. en we hebben nu een pracht appartement in gouda gevonden
Hier ook een mamma uit Gouda! Aaron is inmiddels bijna 20 maanden. Wij wonen nu bijna 3 jaar hier, maar ken nog steeds niet heel veel mensen hier.
Lang niet gekeken hier. Er reageren ook niet zo heel veel mensen. @Boefjesmamma: Leuk dat je ook uit Gouda komt. Ik vind het ook wel lastig om hier nieuwe mensen te leren kennen. Waar heb je hiervoor gewoond dan? En hoe ben je in Gouda terecht gekomen? @Snippie23: Woon je inmiddels al weer in Gouda?
@Poemi: Ik kom oorspronkelijk uit Zuid-Limburg. En ben 7 jaar geleden naar Utrecht verhuisd om te studeren. Tijdens mijn bijbaan mijn huidige man leren kennen en hij woonde in Gouda . In september woon ik 3 jaar in Gouda. En jij? Jij dus ook moeite met mensen leren kennen hier? @Snipie: Leuk dat je weer in Gouda woont! In welke wijken wonen jullie? Leuk om zo in contact te komen met plaatsgenoten. Ik moet zeggen dat ik het regelmatig wel mis. Mijn vriendinnen wonen allemaal elders. Best jammer soms.
@Boefjesmama: Zuid-Limburg is idd wel erg ver weg! Ik kom oorspronkelijk uit Zeeland, dus dat valt nog wel mee. Ik woon hier in september al weer 6 jaar, dus al wel iets langer dan jij. Het is wel lastig om in contact te komen met mensen, om echt bevriend te raken. Vroeger op school ging dat allemaal vanzelfsprekend, daar maakte je zo vrienden, maar die zitten dus in Zeeland en dan is het contact toch anders. Stappen heb ik hier ook nooit echt veel gedaan, de vrienden van m'n man liggen me ook niet echt en om nou zo op iemand af te stappen in de supermarkt werkt ook niet echt! Dus ik vind het wel moeilijk ja. Wij wonen in de wijk Korte Akkeren. Ik vind het zelf niet echt de leukste wijk, maar ach, de huizen zijn betaalbaar en het deel waar wij wonen is ook één grote kinderbuurt, dus dat is natuurlijk wel weer leuk voor de kleine. En ik welke wijk woon jij? @Snippie: Hoe bevalt het om weer in Gouda te wonen?
Boefjesmama wij wonen in de wijk Gouda Noord ik weet niet wie er wat voor voelt maar lijkt me leuk om eens te meeten?eerlijk zeggen als jullie er niet op zitten te wachten. poemi het bevalt echt goed!ik loop lekker naar me werk en zit overal dicht bij heerlijk!
hier ook een goudse... ahum pas sinds 4,5 jaar hoor! ik ken ook weinig moeders in gouda. Ik woon zelf in korte akkeren.
Zo tijdje niet echt online geweest (buikgriep heerste in huis, veel gewerkt en genoten van het weer ). Wij wonen in Oosterwei. Gelukkig wel in het koopgedeelte bij de Voorwillenseweg . Ik heb momenteel een 0-uren contract dus verhuizen zit er voorlopig nog niet in. Lijkt me best leuk om eens te meeten. Wie weet is er dan wel een klik met iemand (of meerderen). Zo leer je dan toch weer wat meer mensen kennen hier.
Al weer eventjes niet gekeken hier, maar het is ook veels te lekker weer om achter de computer te zitten zeg! Helaas nu aan het werk dus kan er niet echt van genieten. @Axioma: Leuk dat je ons hier ook gevonden hebt. Echt heel druk is het nog niet! Ik zie dat je al een dochtertje hebt, hoe oud is ze als ik vragen mag? En ook zwanger van de tweede, gefeliciteerd!
hej dames, mooi weer is het he! kan er ook niet heel veel van genieten heb het druk met me werk. Axioma welkom wt leuk jij ook uit gouda
hier ook even minder online, lekker buiten in t zonnetje is toch wel lekkerder! @Poemi, hoi! Tuurlijk mag je dat vragen, mn dochtertje is in februari dit jaar 2 geworden! @snippie, ja grappig was op t forum nog maar 1 iemand tegen gekomen uit gouda, en dat is alweer 2 jaar geleden...