Boba: gefeliciteerd met de geboorte van Bas en Wim! Met hoeveel weken zijn ze nu geboren? Toch dik 33 toch? Netjes hoor! Nu maar lekker doorgroeien zodat jullie snel naar huis kunnen, mannetjes! En jij sterkte met je herstel, Boba!
Boba gefeliciteerd!! Nou heb de hele nacht liggen dromen over de kinderwagens!! Met als gevolg dat ik nu echt kapot ben! Heb me daarom ook ziekgemeld op het werk. Ik kan mij met de zwangerschap van mijn dochter wel de moeiheid herinneren maar niet zo extreem dat ik daardoor niet eens naar het werk kon! En ik begrijp dat een 2e zwangerschap zwaarder kan zijn doordat je minder snel kan rusten door het 1e kind, maar mijn dochter is het hele weekend aan het logeren geweest bij haar opa dus ik heb echt wel het hele weekend kunnen slapen/rusten! Herkennen meer van jullie dit?
Welkom aan alle nieuwe tweelingzwangeren! Laat alles maar rustig op je af komen en stel lekker al je vragen hier! Wij hebben trouwens ook een Easywalker Duo. Erg fijne wagen. We hebben nooit de MC's erop trouwens (en ook de adapters niet gekocht).
@Jizzy Hier ook zon geval hoor..heb een peuter rondlopen van 22 maanden. en die gunt me echt geen rust hoor !!!!! lig elke avond om 20.30 op de bank te slapen. het gaat allemaal al wat moeizamer nu met die dikke buik en dan meneer die aan het rondspoken is de hele dag pfffffff heb elke dag 2 uurtjes waarin ik mn huis moet schoonhouden de rest van de dag is mn zoon erbij en kom ik nergens aan toe. Prive vraagje aan de dames Hoe doen jullie dat met de sex??? hebben jullie die nog wel? ik vind het vervelend worden met die buik kan geen kant meer op en als ik op mn rug ga liggen dan drukt de baarmoeder mn aders dicht zodat ik licht word in mn hoofd. ben echt benieuwd naar jullie ervaringen ook van de tweeling mama's nu . vind het gewoon heel vreemd om tijdens de sex onze beebs te voelen trappelen etc. Bij mijn zoontje hebben we de hele zwangerschap geen sex mogen hebben ivm bloedingen etc dus vandaar ik het dus ook niet ken kussieeeeeeeeeeeeeeeeee
Silvia: Wij hebben gewoon nog sex al wordt het er niet makkelijker op de laatste weken. gelukkig trappelen de kindjes hier niet wanneer we bezig zijn Het makkelijkste is op je zij. Dan heb ik het minst last van alles
hihihihihihi wat een onderwerp snij ik weer aan zeg... maar ja jullie zijn nu eenmaal de ervarings deskundigen... dank je voor je reactie marye. Ik heb zelf het idee dat op de zij de beebs nog meer trappelen... maar ik ga het zeker toch maar eens een keer proberen...moet nog een hele poos en zonder sex is ook weer zoiets
jaaaa dit herken ik zeker!! Ik was zo vreselijk afgrijselijk moe!! Kon twee uur nadat ik was opgestaan wel weer in bed duiken, bah. Het verbeterde bij mij wel na de eerste drie maanden, maar zo supergoed en energiek als ik me in het tweede trimester van mijn eerste zwangerschap voelde heb ik me nooit gevoeld. Kon op zich wel weer heel wat hebben, maar bleef wel wat moe... Sterkte en ik hoop dat het voor jou ook na de eerste periode wat opknapt!!
seks: wij hebben tijdens mijn beide zwangerschappen weinig seks gehad. Bij mijn eerste zwangerschap had ik in het tweede trimester een enorm libido (OEPS) maar mijn man vond het een naar idee, dacht dat het niet goed zou zijn. Bij de tweeling was ik vaak zo moe en als ik dan eindelijk lekker lag moest ik er niet meer aan denken, bovendien vond mijn man het nog steeds "eng"
marije: wow bijna 35 weken en nog steeds spannend tussen de lakens! Moet wel eerlijk opbiechten dat ik er met die termijn écht geen zin meer in had hihi. Maar lag toen ook opgenomen in het zkh dus dat maakte het ook wel effe anders hahaha
@ Jizzy: goed dat je je ziek gemeld hebt als je zo vermoeid bent hoor! Doe rustig aan vandaag! @ Silvia: haha, dit onderwerp hebben wij ook al uitgebreid besproken bij de maart mama's hoor Maar ook hier nog altijd seks..met bijna 34 weken Wel een stuk minder hoor, haha, maar goed, tis nog wel mogelijk En dan inderdaad op m'n zij en dan gaat het best goed eigenlijk.. hier gelukkig ook geen trappelende kindjes, want denk dat ik dat ook niet heel erg fijn zou vinden! Succes
Hihihihihi. Toen ik zwanger was van mathijs werd ik opgenomen vanwege hoge bloeddruk lag eerst lekker alleen , toen brachten ze een dame binnen. komt naast mij op de kamer..haar partner kwam erbij met een schaal van de shoarmatent met eten erop gordijn gaat dicht en ik hoorde alleen nog maar gegiechel en gekreun en gelebber,,,gatver de gatver damme die twee waren elkaar aan het afreppelen gewoon naast mij . mijn man kwam eraan..heb gevraagd aan de zuster voor een hercontrole van de bloeddruk en op eigen risico weer naar huis gegaan... bloeddruk was goed..bleek dat de meter van de gyn kapot was tijdens mn controle Roddelvoer kom je dus wel degelijk tegen maar ik hoop het nooit meer mee te maken hahahahahahaha. achteraf moet ik er wel om lachem maar op dat moment vond ik het alles behalve grappig hihihihi
Boba van harte gefeliciteerd met de jongens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik ga duimen dat ze lekker hard doorgroeien!!!!!!!! Ok hier waarschijnlijk erg saai maar sex ................stilte............ en dan bedoel ik all the way, we maken het zeg maar nog wel gezellig maar zonder al te veel gedoe haha Moet morgen even extra naar het zkh, twee nachten nauwelijks geslapen van de pijn van onder, de verloskundige die ik gister belde uit het zkh dacht aan een spatader, zelf dacht ik later toch meer aan aambeien dus ben vanochtend even naar de huisarts gegaan, hij denk een ontsteking of cyste..... mmmmm en nu........ is de pijn bijna weg zoals altijd wanneer je de dokter gaat bellen, maar goed morgen toch maar even bij de Gyn langs, moet maandag ook dus mocht de pijn helemaal weg gaan wacht ik wel tot maandag eventueel.
Wat fijn dat jullie mijn vermoeidheid herkennen. Mag ik hier ook uit concluderen dat het zwanger zijn van een tweeling nu echt veel vermoeiender is? Aangezien ik nog niet heel lang zwanger ben heb ik nog absoluut geen buik(je) dus de sex gaat hier nog gewoon door. Dan heb ik nog een vraagje, hadden jullie ook zo'n verschil in vruchtzakjes op de echo's? De beebs zelf zijn naar genoeg even groot dat wel ( 9,1mm & 9,3mm ) maar er zit zo'n verschil in zakjes. Dit was op mijn eerste echo ook al zo maar mijn gyn zei dat zegt niks. Hadden jullie dit ook? Bekijk bijlage 50060
ja dat is waar, maar aangezien in in het ziekenhuis lag waar ik ook werk leek me dat ook niet zo'n geweldig plan hahaha
jizzy, ik herken dat niet, heb er ook nooit op gelet eigenlikj, maar kan me wel indenken dat het niet zoveel te betekenen hoeft te hebben. En het hangt er ook maar net vanaf hoe je het in beeld brengt kan ik me zo voorstellen. x