ik herken het ja...Beetje bij je maag in de buurt? Ik denk toch dat je echt op je einde loopt hoor!!!
Nou vandaag hoop ik dat ook weer echt. Heb 2 nachten met paracetamol zetpil geslapen en dat werkte goed! Kreeg er een redelijke goede en pijnloze nacht van. Maar vannacht niet genomen omdat ik overdag al had gehad en ik heb gelijk weer een pijnlijke nacht gehad waardoor ik nu weer kapot ben. Ook gaan we vanavond nog uit eten met de familie, was op mijn aandringen om het nu nog even te doen voor de twins er zijn. Maar ik zie er nu al tegenop zoalng op een stoel te moeten zitten, weer paracetamols te nemen en dan 's nachts weer zonder te moeten doen. Het kan toch nooit goed zijn om elke dag medicijnen te moeten slikken? ( of in mijn geval te zetten )
Jizzy ik herken het ook niet in de zwangerschap. Had wel last bovenin de buik met de zwangerschapsvergiftiging maar dat was m'n lever.
ik had om de 2 minuten het gevoel dat Sanne haar hoofdje onder mn ribbenkast aan het draaien was en ik daardoor minder lucht kreeg.... dit waren dus al mn weeen omdat ze in stuit lagen kreeg ik die bovenin mn buik... Bij mathijs had ik zo'n ontzettende pijn in mn onderbuik dat ik niet meer kon zitten of liggen dus twee verschillende gevoelens op het einde... Maar stiekem hoop ik (sorry jizzy) dat je 2 wondertjes nog even binnen blijven maar ik hoop zeker heel erg dat je pijn minder word en dat je toch nog even kan genieten de laatste weken..... heel veel sterkte meis met de laatste loodjes
Oh maar ik wil ze ook nog heel graag binnenhouden hoor, buiten dat ik alleen heel nieuwsgierig ben hoe ze eruit zien. Ik merk alleen dat mijn lichaam gewoon niet meer kan, tja tenzij ik helemaal niks hoef te doen behalve liggen. Maar ja dat gaat natuurlijk niet. Maar ik wil helemaal geen pijnstillers nemen, ik neem bijna nooit medicatie, alleen als het echt niet anders kan. Ach het worden gewoon nog een paar zware weken en over een jaar lachen we erom @Jane: tja ik weet niet hoe een vergiftiging voelt maar ze zeggen als een band die strak getrokken wordt, dat heb ik niet. Is alleen het gevoel alsof mijn hele buik alleen aan mijn huid onder de ribben hangt....
Denk zelf ook wel dat het niet lang meer gaat duren voor je.... kunnen wel een poll starten denk ik hihihi ik zeg volgende week vrijdag heb jij je wondertjes in je armen.........
Haha volgende week vrijdag.... zou mooi zijn. Heb namenlijk al 42 CTG's gehad en de verpleging zei dat ik bij de 50 moet trakteren.... tja met 3 in de week schiet het wel op. Als ik volgende week beval zit ik nog net mooi onder de 50 hihi
denk donderdagavond dat je gaat beginnen en dat de kindjes er vrijdag zijn....weet niet waarom maar heb zo'n gevoel... ik was als de dood dat dat bij mij ook zou gebeuren en dat de een om 23.59 zou komen en de andere 00.01 uur dus dat ze op verschillende dagen jarig waren...vond dat een verschrikkelijk idee hihihihi dus allebei voor of na 0.00 uur aub
O dat zou ik juist heel cool vinden! Beide op verschillende dagen jarig hihihi Ik keek net ff op de kalender welke datum het volgende week is maar zie dat het vandaag vrijdag de 13e is!
ja vandaag is vrijdag de 13de haha mijn mannetje is jarig vandaag we krijgen geen visite vandaag lekker met ons eigen gezinnetje vieren . heb geen zin om door die drukte weer buikpijn te krijgen
Groot gelijk Naomi! En gefeliciteerd met je mannetje! Hier heb ik mijn middagdip... heb vanochtend mn paracetamol ( 1000mg) gehad en de pijn in mijn rug is nog steeds niet weg, ik moet nog stofzuigen en boodschappen doen....en ik kan het gewoon allemaal even niet meer. Ik kom niet overeind van de pijn in mijn rug. Zit gewoon op de stoel weer te janken
mooi op de bank of op bed liggen en mannetje straks of vanavond op pad sturen... mijn mannetje deed zoat alles toen ik op het laatst liep.... boodschappen en stofzuigen etc..ik begon er wel aan zelf maar kon het zowat nooit afmaken vanwege de harde buiken etc... de mannen mogen ook wel eens wat doen ook al werken ze overdag.... laat hun maar eens een tweeling in de buik dragen kijken hoe snel ze aan het huilen zijn hihihi wat zijn wij vrouwen toch bikkels eigenlijk
Hier gaat dat helaas niet, mijn mannetje ligt op bed met "rugpijn" hij is ( nu bijna 3 weken terug door zijn rug gegaan ) maar wonderlijk genoeg knapt zijn rug in de avond altijd op, kan hij in het weekend wel naar de FC (voetbal) maar overdag dan ligt hij in zn bed te zuchten en te steunen alsof hij zelf moet bevallen. Oh ik heb het zo gehad met alles en iedereen hier. Ben net klaar met stofzuigen en dweilen en dochterlief besluit met vieze schoenen binnen te komen. Aaaaaaaaaggggghhhh..... :x
:x:xtja mannen zijn en blijven grote kinderen..... ik zweer het je bent drukker met het heropvoeden van je kerel dan opvoeden van je kinderen hihihihi hier mijn stiefzoon in huis heel de week.. komt uit bed ploft op de bank met zijn ipod touch en daar op dezelfde plek zit ie aan het einde van de a vond nog en met zijn ipod..grrrrr ik word daar helemaal gek van en kan daar niet tegen....zegt mn man ach het is maar een kind (11jaar) zeg ik dat het niet normaal is voor een kind om de hele dag in zijn uppie op de bank achter een ipod te zitten en dat als ie niet oplet hij een contactgestoorde idioot word die alleen nog maar in half gebrekkig nederlands kan praten omdat ie constant in chat taal aan het tikken is op zijn ipod!!!!!!!!!!!1 :x:x:x:x:x:x
Jizzy, echt ik heb zo'n respect voor je! Ik heb nog geen kindje rondlopen en krijg hééééééééééééél veel hulp van mijn man en dan nog vind ik het soms zwaar. Laat staan als je al voor een kind moet zorgen en dan nog helemaal alleen opdraait voor alles. Ik snap niet hoe je het volhoudt soms! Kan er niet iemand van de familie even wat bijspringen zodat jij toch wat meer rust krijgt?
Mijn moeder deed de was voor ons toen ik in het ziekenhuis lag omdat mijn man dat niet kan. Toen heeft mijn man ook de droger verplaatst en aangesloten op de centrale afzuiging. Helaas werkt dat niet want elke keer als er iemand op de wc gescheten heeft blaast de afzuiging dit nu door de droger, errug fris dus met je schone was. Er zou dus nu een gat in het dak komen voor de afvoer maar dat blijft er dus steeds bij. En mijn moeder heeft geen zin en puf meer om de was te doen aangezien ze ook niet lichamelijk helemaal fit is. Dus ik ben nu zelf weer aan het wassen en moet nu dus alles ophangen, ook zo heel erg fijn. Tja het gaat hier allemaal niet van een leien dakje en met mn hormonen is het al helemaal niet makkelijk te slikken haha
heel veel respect jizzy ik weet hoe het voelt met zoveel pijn mijn man helpt mij met alles stofzuigen de was onze dochter zelfs de ramen wassen echt een schat
haha sylvia daar zou ik ook behoorlijk gefrustreerd van raken, zo'n kind wat alleen maar op een pc zit. Bleh. Vervelend dat je man dat niet echt inziet.. @ Jizzy: Sterkte voor jou meid.