Proficiat mm!! Wat leuk!! Ik was ook 22 toen ik zwanger was van mijn tweeling, inmiddeld 23 en bevallen van een een eiige tweeling. Geniet van je zwangerschap! Hoe voel je je? Krijg je al een buikje? @ bereke: hahah, het zijn vast super zoete meisjes!
Dankjullie wel... Alles gaat goed, heb al een aardige buik, dus ben best benieuwd wat er in die 6 maanden nog bij gaat komen.... Het zal nog wel even duren voordat ik hier een beetje weet wie wie is maar ik ga mn best doen.
Welkom mm7! Pffff hier vanavond weer erg last van het brandende huid gevoel onder de ribben gehad. Plus het idee dat een baby wil gaan staan met als gevolg dat mijn ribben helemaal in de verdrukking komen. En tot overmaat van ramp weer ongelooflijk pijn in mijn rug. Ik kan gewoon niet langer dan 10min rechtop zitten, dat is toch erg! Ben op bed gegaan en na zo'n 20min was de pijn weer weg. Alleen nu beginnen de krampen in mijn rug en buik weer op te komen.... En het ging vandaag zo goed! Waarom komt dat altijd 's avonds? Grrrr....
Welkom MM, gezellig dat je mee komt kletsen en uiteraard van harte proficiat met je tweelingzwangerschap
welkom mm7 gefeliciteerd met jouw 2-ling zwangerschap oh jizzy toch weer last denk dat het niet zo lang meer duurt hier gaat het goed gelukkig morgen om 11:00 echo oh ben zo benieuwd is alweeer 3 weken geleden dat we de laaste echo hebben gehad
Ach hoe flauw ik er ook van ben, toch hoop ik ze nog even een paar weekjes binnen te houden hoor. Maar hoezo is het 3 weken geleden dat je een echo hebt gehad? Vind dat wel erg veel voor de tijd die je bent. Fijn dat je weer wat opgeknapt bent!
goedemorgen ja 3 weken geleden de laaste echo gehad ze vonden dat de baby's goed groeide dus was het niet nodig om zo snel alweer een echo te doen !!!!
het ging zo goed gisteren met mijn misselijk en overgeven ga ik net eten 2 crackers misselijk ik denk ff douchen straks ja echo mis alles er weer uit en steken in de buik
Oh wat naar Naomi! Ik herken het steeds misselijk zijn wel van een paar weken terug, maar ik heb er niet van moeten spugen gelukkig. Succes straks met je echo en we gaan er maar van uit dat de kindjes nog steeds mooi gegroeid zijn! Hier weer een K nacht. Veel wakker door harde buiken en oefenweeen, maar geen regelmaat gelukkig. En wakker door de pijn in mijn rug. Hoopte vanochtend een beetje een luie ochtend te hebben begint dochterlief ineens te spugen. Haar bedje eronder in de gang en de badkamer. Dus bed verschoont en met de bolle buik alweer op de knieen geweest om te dweilen.... pfff Maar heb dochterlief in mijn bed gelegd denk kan ze mooi ff filmpje kijken en als ik klaar ben ga ik er ff bij, ligt dat schatje te slapen Nou ja dan probeer ik ook nog even mn ogen dicht te doen
zo weer een echo gehad ze lagen mooi allebei met het hoofdje naar beneden ze hebben het harstikke goed bij mama baby a weegt 2300 gr en baby b 2500 gr dus dat gaat super vruchtwater goed navelstreng ook baarmoedermond was ook nog mooi gesloten donderdag naar de gyn kijken wat hij zegt en dan hoor ik ook wannneer we weer een echo hebben
Fijn dat je controles goed waren en wat groeien je kindjes mooi bij je!! Ben je al weer over je misselijkheid heen??
Naomi, da's heel fijn om te lezen dat ze het zo goed doen! Jizzy, oei weer een slechte nacht achter de rug! Probeer inderdaad je oogjes nog maar even toe te doen dadelijk. Hier ook een ambetante nacht achter de rug. Een heel rusteloos gevoel, brandend maagzuur en zeurderig gevoel in buik en rug zorgden ervoor dat ik niet in slaap geraakte. Eindelijk toch wat geslapen maar voelde me deze morgen niet echt beter. Ook nu nog steeds niet echt. Voel me gewoon raar. Hopelijk is er nog niks aan het opstarten daarbinnen want het is echt nog te vroeg . Straks echo!
Hier net thuis. Het kleinste meisje is nu ineens het grootste. Allee, veel scheelt het niet en het zijn natuurlijk maar schattingen hé. Maar ze wegen nu dus ongeveer 2400 en 2330 gr. Da's dus 4730 gr. baby! Voor de rest was ook alles gelukkig goed! Nu donderdag weer ctg + controle bij gewone gyn. En op naar de 36 weken hopelijk!
Ik had stiekem gehoopt dat ze al wat meer zouden wegen maar eigenlijk is dit wel netjes voor een tweeling op deze termijn denk ik. Dus ben toch wel erg tevreden met mijn flinke meisjes!