Tweeling (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door PenF, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jizzy

Jizzy Bekend lid

10 okt 2009
    550
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zeker mooie gewichten Bereke! Ik mag hopen dat die van mij boven de 2000gram uitkomen :)

Morgen heb ik weer controle en dan als het goed is ook de bespreking over plan van aanpak.

Vandaag alleen het rotnieuws gekregen dat manlief zijn contract niet wordt verlengd. Dus weer een stressfactor erbij. Pfffff
    In ieder geval heb ik nu zoiets van, oh de baby's kunnen nog lang niet komen, eerst moet manlief een nieuwe baan hebben anders ga ik nooit rustig de kraamtijd in :(

2. bereke

bereke Niet meer actief

Jizzy, hoeveel wogen je kleintjes vorige keer en wanneer worden ze terug gewogen? Hopelijk komen ze nog flink aan!
    En wat een rotnieuws van je man! Dat kan er ook nog wel bij... . Maar mag hij ontslagen worden terwijl hij ziek is? Wel moeilijk om iets nieuws te vinden nu hij nog last heeft van rug. Ik hoop in elk geval dat hij toch vlug iets vindt want kan me voorstellen dat je dit echt niet kan gebruiken nu!

3. Jizzy

Jizzy Bekend lid

10 okt 2009
    550
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zijn contract loopt gewoon af en hij is ondertussen ook wel weer aan het werk hoor, maar de pijn in zijn rug blijft.
    Tja deze stress kunnen we er echt niet bij gebruiken.....

Bij de laatste groei-meting die ik heb gehad heb ik geen gewichten te horen gekregen omdat ze van het onderste kindje het hoofdje niet meer konden meten, dus dan klopte et gewicht ook niet. Maar ze vinden het belangrijker dat de buikomvang van de beebs toenemen en dat doet het..... heel langzaam maar het is nog steeds een stijgende lijn....
    Maar ik weet zeker dat ze beide nog niet over de 2000gram zitten :(

4. bereke

bereke Niet meer actief

Komt echt wel heel ongelegen nu. Zoals ik al zei, hopelijk vindt hij vlug terug iets anders!

Als ze nog even kunnen blijven zitten, zullen ze die 2000 gr wel halen! Misschien zijn ze dat nu zelfs al.

5. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Bereke wat een super nieuws!

Jizzy he bah vervelend van je man's contract, kan me voorstellen dat je ermee zit

6. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Vandaag waren de clinic clowns bij onze tweeling

7. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Versiering buiten

8. Jizzy

Jizzy Bekend lid

10 okt 2009
    550
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat cool Jane dat de clowns bij de meiden kwamen. Maar wat lijken hun bedjes groot!
    En mooie versiering thuis!
    Al enig idee wanneer je ze mee mag nemen?

9. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Ik denk zelf nog twee weken ziekenhuis.... ze waren vanmorgen beide weer aangekomen. Elize woog 1930 gram en Naomi 1810 gram, het gaat nu best snel dus hoop dat ze eind deze week rond de 2000 gram zitten. Met 2100 gram mogen ze naar huis, de flesjes drinken ze nu ook bijna allemaal zelfstandig af en toe gaat er wat door de sonde maar als ze naar huis mogen dan moeten ze alles zelf kunnen drinken. Ook moeten ze zichzelf goed op temperatuur kunnen houden, ze liggen nu nog in een warmtebed dus straks moeten ze zichzelf nog in een wieg warm zien te houden. Durf er echt weinig over te zeggen.....laat ik zeggen dat ik hoop dat het niet al te lang meer duurt want ben er nu al wel een beetje klaar mee om in het ziekenhuis te hangen maar nog ff doorbijten dus

10. naomi33

naomi33 Bekend lid

18 aug 2006
    835
    0
    0
    tuinbouw
    emmen
    oh jizzy dat is balen van je man :(

jane mooi dat je meisjes nu zo goed doen :D

11. bereke

bereke Niet meer actief

Jane, oh zo schattig die foto's met de clowns. En inderdaad heel mooie versiering buiten!
    Hopelijk krijg je je meiden vlug mee naar huis. Zo te lezen zijn het wel sterke dames die het echt goed doen!

12. Helena1977

Helena1977 Bekend lid

7 jun 2009
    514
    0
    0
    Jane, wat een mooie foto's!
    Midas is naar huis gekomen met 1850 gram :). Het kan wel hoor. Kunnen je meiden zich al een beetje op temp houden in hun warmtebedjes? Toen bleek dat Midas dat prima kon hebben we aangekaart bij de KA of hij niet eerder in een wieg mocht, proberen of hij dat kon. Dat mocht en 4 dagen nadat hij de wieg in was gegaan mocht hij mee naar huis. Misschien bij jullie ook het overleggen waard aangezien jullie meiden verder alles geweldig doen.

13. Helena1977

Helena1977 Bekend lid

7 jun 2009
    514
    0
    0
    Oh ja en Midas is zelfs met een sonde mee naar huis gegaan...

Bereke, Naomi, gefeliciteerd met de mooie gewichten! Wat zijn jullie al ver!!! Jullie hebben me allebei ingehaald, gelukkig :D

Jizzy, sterkte hoor. Het zit jullie ook allemaal niet mee.

14. Jizzy

Jizzy Bekend lid

10 okt 2009
    550
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier weer controles gehad en alles was weer goed. Besproken dat we de groeimeting van volgende week maandag afwachten om dan te bespreken hoe en wat. Als ze niet gegroeid zijn worden ze sowieso gehaald en anders is het gewoon aan mij tot wanneer ik het niet meer trek. Ik heb gezegd dat ik nu zoveel stress heb, daar wil ik mijn kindjes niet in ter wereld brengen dus hoe zwaar ik het lichamelijk ook zal krijgen ik probeer ze zo lang mogelijk binnen te houden. Tenzij ze zichzelf aankondigen natuurlijk ;)
    Maar de kids zwemmen nog mooi in de buik dus laat ze nog maar even lekker zitten dan :)

15. ladiedaa

ladiedaa Bekend lid

5 mrt 2009
    706
    0
    0
    Rotterdam
    Vast een stomme vraag, maar hoe meten ze het gewicht van de babies in de buik...?

16. bereke

bereke Niet meer actief

Goed zo Jizzy! Hopelijk zijn ze gegroeid en kan je de bevalling nog even uitstellen!

Ladiedaa, ze meten de hoofdomtrek, de buikomtrek en de lengte van het dijbeen en aan de hand van deze gegevens rekent de computer het gewicht uit.

17. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Bereke gaat goed!!!!
    Bijna 36 weken wauw!!:D

18. Jizzy

Jizzy Bekend lid

10 okt 2009
    550
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou meiden heb net wat flinke harde buiken gehad met 5 min tussen posen. ik ga zo even douchen en hoop dat het afzakt..... dit is niet leuk meer *puf puf *

19. bereke

bereke Niet meer actief

Ja Elif ik kan het niet geloven! Hoop echt die 36 weken te halen! Maar jij ook al 17 weken! Gaat ook hard hoor!

20. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wat leuk versiert jane wauw!!!!

Deel Deze Pagina