Naomi ligt sinds vanmiddag in een wieg, ik hoop Elize vanavond ook. Ze hebben weer 5 cc extra voeding en de flesjes gaan er nog steeds goed in
Goed hoor Jane! En hopelijk volgende week mee naar huis! Ben je een beetje hersteld van de vergiftiging? Hier ook een rustirge nacht gehad ( geen krampjes enzo ) en de stuwing in mijn borsten is ook weer afgenomen gelukkig. Heb vanmiddag lekker de hele middag in bed gelegen en heb zelfs nog een beetje slaap in kunnen halen. Had het echt nodig! Net gedouched en nu beginnen mn bekken weer te zeuren... maar geeft niet, kan er weer even tegen. Naomi fijn dat het bij jou ook niet doorgerommeld heeft!
ah jane dat is mooi hopen dat je ze binnenkort naar huis mogen jizzy mooi dat je ff wat slaap heb kunnen inhalen wij zijn er vandaag ff uit geweest heerlijk mijn man heeft een rolstoel geregeld voor mij en dat ging super kleren gekocht en schoentjes voor mijn dochter die kan maandag weer naar school groep 3
Die van mij gaat maandag ook weer heerlijk! Wat een rust zal ik nog even voor de bevalling aan krijgen! Maandag begint ook een vrouwtje mij te helpen met de huishouding dus is alles ook weer lekker fris. Pff lastig hoor om je nesteldrang aan iemand anders over te laten. Wil hier zo graag maar lukt me echt niet
ja heerlijk even weer een beetje rust mooi dat je nu hulp krijgt weet er alles van mijn man doet nu de huishouden maar dat gebeurt niet zo als ik het doe ,mijn handen jeuken maar weet gewoon als ik maar wat doe dat ik dan buikpijn heb
Jizzy heb eigenlijk niet veel last meer gehad van de zwangerschapsvergiftiging. Alleen op het moment zelf toen ik misselijk was en pijn bij de lever had. Toen ze me het kwamen vertellen die avond voelde ik me weer goed. Ik heb er wel over gelezen op internet en het is niet niks en best gevaarlijk dus ben toch wel blij dat de twins er eerder waren. Moet er niet aan denken dat er een of beide daardoor zou overlijden of wat van mee zou krijgen.
Naomi en Elize liggen nu beide in een wiegje! Ben zo blij....ze zijn op weg naar huis in ieder geval. Wij kunnen niet wachten elize haar sonde is er ook al uit, had ze eruit getrokken maar omdat ze het zo goed doet hoeft ie er niet meer in
Dat denken wij ook Naomi haar sonde is er ook uit sinds vanmorgen en hoeft er niet meer in. Vanmorgen en vanmiddag ook alle flesjes weer leeg, om 17.30 uur gaan we weer naar het zkh. Meiden houden zich ook goed op temperatuur, hebben nog wel een kruik erbij maar die hebben we thuis ook Elize woog vanmorgen bijna 2100 gram en Naomi bijna 2000 gram
Dan durf ik zelfs te beweren dat jullie morgen te horen krijgen dat ze naar huis mogen!! (Maar misschien sla ik nu een beetje door... ) Super hoor!! Jullie meiden zijn echte Kanjers!!
Oh dat zou fijn voor jullie zijn Jane! Hier ben ik na het avondeten weer op bed gegaan. Mijn lichaam trekt het echt niet meer. Mijn rug is killing me. Mijn buik staat zo gespannen dat elke aanraking of zelfs blik ernaar enorm pijn doet. En de krampjes beginnen ook weer op te spelen. Het voelt alsof ik veel te veel gegeten heb of al weken geen grote behoefte meer heb gedaan. Morgen weer een groeiecho, ben benieuwd hoe de beebs gegroeid zijn.
Wij denken zelf woensdag..... maar eerder zou ook super zijn! Ik zal niet teveel doorslaan anders is het alleen maar een teleurstelling maar ze doen het zo goed dus ben in ieder geval super trots op ze
Nog even volhouden Jizzy, in ieder geval de 37 weken nog even halen. Ik weet dat ik makkelijk praten heb maar ik weet ook dat het beter is voor je kindjes en het in het zkh ook geen pretje is. Dan ga je namelijk echt denken hadden ze er nog maar even in gezeten. Dikke knuffel
I know, ik probeer echt nog vol te houden. En woensdag zit ik al op 37wk dus dat moet wel te halen zijn. Ik heb alleen van die pijnlijke en slapeloze nachten en dan zit ik er de volgende dag gelijk doorheen. Maar vanavond zal ik weer met paracetamol gaan slapen zodat ik morgen hopelijk weer wat fitter ben
Ondanks de paracetamol vaak wakker geweest van pijn in mijn rug. En op een gegeven moment draaide ik me zo dat dat ik helse pijnscheuten in mijn lies kreeg... Vanochtend was het op tijd opstaan om dochterlief klaar te maken voor school en heb sindsdien weer gerommel onder in de buik. Beebs zijn ook redelijk rustig, maar vanmiddag moet ik toch weer naar het ziekenhuis dus dan kunnen ze zich weer uitleven bij de ctg haha