Thanks Karel Naomi fijn dat het afgezakt is, maar het gevoel van die touw die je beschrijft doet mij denken aan een teken van zwangerschapsvergiftiging, ik weet alleen niet of dit gevoel blijvend is of ook afzakt ( na een eventuel douche ) In ieder geval, rustig aan meid en hou ons op de hoogte!
dat towgevoel of bandgevoel kan inderdaad een teken van zwangerschapsvergiftiging zijn... altijd ff bellen! Bereke: ingeleid? wist niet dat jij vandaag aan de beurt was? Succe iig!! Leuk hoor! Zo'n hele lading bevallende tweelingmoeders!!
hier een redelijke nachtrust gehad ja al die pijntjes ben ik niet gewend heb ik met mijn dochter niet gehad mijn dochter is met 37 weken gehaald met keizersnee kijken hoe het vandaag gaat morgen weer controle bij de gyn
Bereke ingeleid??? Wist ik niet.... Is er al nieuws? Naomi klinkt wel als zwangerschapsvergiftiging dus pas idd goed op en gelijk bellen als het erger word zoals het er nu naar uitziet mogen onze dames vrijdag naar huis, omdat ik ze nu zelf voed aan de borst willen ze kijken hoe dat gaat en of ze er goed van aankomen. Ik blijf vannacht en morgennacht ook slapen zodat ik alle voedingen zelf kan doen. Zal wel niet veel slapen worden maar als ze daardoor vrijdag lekker naar huis mogen doe ik dat natuurlijk gelijk.
Heerlijk zeg!!! En als het van de borst drinken niet lukt, en met een flesje wel, mogen ze toch zeker ook naar huis?! Kunnen jullie lekker met z'n allen het weekend in! Ben benieuwd hoe het gaat! Succes! Jizzy: Zet 'm op vandaag!!!!! Misschien heb je vandaag of morgen je 2 wondertjes wel in je armen!!
nou dames ben toch ff heen geweest ik heb geen zwangerschapsvergiftiging bloed was goed urine brand schoon en bloeddruk 120/75 morgen weer controle bij mijn eigen gyn
Ja dan mogen ze ook naar huis maar omdat ik ze thuis ook grotendeels aan de borst wil voeden willen ze zien hoe dat hier al gaat. Ik denk toch dat papa snachts een flesje geeft aan de ander zodat ik de ander aan de borst kan voeden. Anders ben je zo weer ruim een uur verder voordat je weer je bed in kan. Vanmorgen hadden de meiden super goed gedronken aan de borst, normaal krijgen ze 45 cc per fles en nu had Elize 76 cc gedronken en Naomi 62 cc. Dus ben trots op ze.
Oh gelukkig Naomi, zijn we weer wat geruster he? @Jane; nog steeds super goed hoor van je meiden, en dat met het voeden 's nachts, ik denk dat ik dat ook zo ga doen hoor, een de borst ander flesje. Heb je ze weleens tegelijk aan de borst gehad?? Dat lijkt mij op dit moment echt helemaal niks ;-( @Karel; ik weet niet of het vandaag of morgen wordt hoor.... tis aardig rustig in de buik, zelfs de kids zijn rustig Maar goed, we zien wel, wil toch proberen de natuur op zn beloop te laten afgezien van het strippen van vandaag dan Oh en ik hoop dat de Buddy van Bereke snel even wat nieuws komt brengen, ben helemaal nerveus voor haar!!
Kwam even spieken voor Bereke maar nog geen nieuws zie ik. Naomi goed dat je heen gegenaan bent en dat het niks is is ook super goed... Jizzy hoe is het met jou dan? hoop dat het strippen je gaat helpen
Jane wauw wat moet jij ontzettend trots zijn op je mooie meiden ze doen het zo ontzettend goed. hopelijk heb je ze inderdaad het weekend thuis kunnen jullie eindelijk heerlijk gaan genieten van elkaar als gezin...
Hier ff snel een bericht van mij, zit in de auto op weg naar huis. Ben net gestript maar had al wel 3cm ontsluiting. Dit zeg niks natuurlijk alleen dat mijn lichaam bezig is zich klaar te maken.
Nou ik ben weer thuis, en ben gelijk op bed gaan liggen. Heb wel behoorlijk wat krampjes maar geen weeen hoor De gyn had al gezegd dat dit erbij hoorde en ik zou evt ook wat bloed kunnen verliezen maar dat was geen reden tot paniek. Dus we zullen afwachten wat de dag ons verder brengt. Trouwens de gewichten van de beebs waren maandag 2105gram en 2260gram En nogt steeds geen nieuws van Bereke? Pfff ze laat ons wel in spanning zeg!
Bereke: Spannend, ben benieuwd hoe het met je gaat! jizzy: Voor jou ook spannend en al 3cm ontsluiting is toch ook wel fijn. Het zal dan heus niet lang meer duren!
Het is jammer dat ik geen tel nummer van Bereke heb Ze woont maar op 8 km van mij en bevalt in hetzelfde ziekenhuis als ik ga bevallen. Maar netjes wachten dus
zodra ik ga lopen heb ik echt behoorlijke krampen en als ik ga plassen dan heb ik echt vreselijke krampen en een harde buik als ik op de wc zit. Zijn er hier meer met ervaring wbt strippen? Denk dat ik zo maar ga douchen en kijken of ik het kan verlichten....