Ik heb er geen ervaring in, maar heb wel begrepen dat het dan wat heftiger aanvoelt allemaal. Ik denk dat er toch beweging inzit hoor... Goed in de gaten houden en bij twijfel altijd bellen!! Succes!
Hier net gaan slapen omdat krampjes afnamen en ik ineens erg moe werd. Maar nu weer wakker door de terugkerende krampjes. @Jane; succes vannacht in het ziekenhuis! En ik hoop snel wat van Bereke te horen! Deze spanning is ook niet goed voor ons hahaha
Meiden heb vannacht toch thuisgeslapen, heb even aangekeken hoe ik zo'n hele dag bv geven vind en moet zeggen vind het best zwaar en tijdrovend om ze beide te voeden. Ik weet wel dat ik dat in de nacht zo niet wil dus gaan we ze in de nacht gewoon de fles geven. Ik kolf de bv dan voor ze af dan gaat het toch wat sneller als vriendlief helpt vannacht blijf ik wel slapen om te kijken hoe het snachts gaat
Wat een rotnacht! Constant wakker van krampjes ( echt kleine hoor ) En zodra ik mijn blaas geleegd had werden ze even erger. En toen de wekker ging en ik op moest staan waren de krampjes ook weg? Vreselijk veel pijn aan mijn rug en weer onder mijn ribben dat branderige gevoel. Ik denk dus niet dat het strippen geholpen heeft. @Jane, ik denk dat je best een goede keuze maakt hoor voor 's nachts! Succes vandaag weer bij je meisjes!
Kwam even spieken hoe het met de zwangere dames gaat, maar nog geen nieuws zie ik. Sterkte allemaal! Jullie doen het echt super qua termijnen! @ Jane: wat fijn dat je meiden morgen mee naar huis mogen. Volledige bv geven lijkt mij ook echt superzwaar. Tegen de tijd dat je de 1 hebt gevoed, kun je door naar de ander en als die klaar is, is het alweer bijna tijd voor de eerste . Kan me goed voorstellen dat je 's-nachts samen flesje geeft. Ook goed aan jezelf blijven denken hoor. Het is niet niets wat je allemaal hebt meegemaakt, met je meiden in het zkh en dan ook nog net bevallen! Sterkte! En vooral heel erg genieten van jullie gezinnetje thuis!
Wij hebben vanaf het begin thuis om en om een flesje gegeven bij iedere voeding, dus niet alleen 's nachts. Tegelijk borstvoeding geven heb ik nooit gedaan, omdat ze toch nog best vaak verslikten en dan duurt het allemaal zo lang en is het zo'n gedoe. Ik had een heel schema waarop ik bijhield wie als laatste de fles had gehad. Zo deed ik het dan om en om. Ging best goed. Misschien ook het overwegen waard, want jullie hebben al zo'n zware tijd achter de rug en thuis wordt het genieten, maar niet minder zwaar...
Zo ik ben me toch klodders slijm aan het verliezen! Dacht dat de afgelopen weken al veel was! Maar dit is erg extreem, terwijl de gyn zei dat ze niet dacht dat ik nog een slijmprop zou verliezen aangezien ze die niet voelde en ik al een ontsluiting had. Maw ik zou die al kwijt moeten zijn. En verder sukkelen de krampjes hier maar steeds door. Ben net eindelijk voor een grote boodschap naar de wc geweest hoop dat dat ook wat spanning op mijn buik wegneemt. Naomi succes bij je controle!
oh jizzy spannend nog geen nieuws van bereke zo controle geweest bloeddruk goed gyn heeft nog een echo gemaakt 2 hoofjes liggen beneden volgende week woensdag echo en donderdagmiddag een gesprek met de gyn en datum prikken wanneer ze gehaald worden
Kom ff snel melden Onze meiden mogen vandaag al naar huis! Ze doen het zo goed en groeien super dus ben nu ff thuis om de spullen die nog in het zkh lagen alvast naar huis te brengen en zo met vriendlief en maxi-cosi's weer richting ziekenhuis daarna ontslaggesprek en eindelijk thuis genieten Elize 2222 gram Naomi 2120 gram
Gefeliciteerd Jane!!! Geniet lekker van het samen thuis zijn. Laat de visite nog maar even wachten, eerst lekker wennen als gezinnetje!!
Jane geniet lekker van je gezinnetje in je eigen huisje heerlijk!!!!! wat een mooie gewichten hebben de meiden al
En hier rommelt het nog steeds door... wordt er zo moedeloos van dat het niet stopt of doorzet! Aaagghhh.... ( sorry moest ff gal spuwen )
jane gefeliciteerd nu heb je meiden lekker bij je !!!!!! jizzy wanneer moet je weer heen voor controle anders contact opnemen hoor als je het niet vertrouwd
Ik heb alles even gemist ivm operatie van daan.. (die goed gegaan is, we zijn weer thuis sinds vandaag ), maar zijn er nog meiden bevallen? Jane wist ik! Leuk dat jullie kids naar huis mogen!!
hier weer een berichtje van bereke bereke is mama van L. en F. ze zijn gister om 19.58 en 20.04 geboren ze wegen 2385 en 2245 gr ze doen het goed maar liggen wel op neonatologie owv acuut transfusie syndroom als er weer nieuws laat ik het jullie weten