Jizzy ze ligt in ZOL in Genk Hetzelfde ziekenhuis als ik ga bevallen daarom weet ik het We wonen maar zo'n 8 km van haar af. Maar ik ken haar echte achternaam niet Wilde alle kamers afgaan om naar de geboortekaartjes van de kleintjes te kijken Heeft iemand van jullie haar nummer? Als iemand anders kamernummer kan pm'en , ik hoef het nummer nog niet. Dan kan ik proberen bij haar langs te gaan, desnoods kunnen jullie haar vragen of het goed is als Elif op bezoek komt xxx
Ben ook wel heel benieuwd hoe het met bereke en haar dochters gaat. Jizzy heb ook bewondering voor jou hoor! Nog even volhouden en dan heb je twee prachtige kindjes
@Elif: geen idee hoe bereke echt heet of wat haar nummer is Ik weet wel dat toen ik opgenomen was er een soort van memobord hing in de gang met namen en kamernummers. Zodra er kindjes geboren waren werden die er ook bijgeschreven. @Hier: ik zit er vandaag echt even helemaal doorheen. Ik irriteer me dood aan alles en iedereen. Wordt de hele dag ( gisteren en eergisteren ook al ) gebeld door vrienden en familie of er al wat is of gebeurd. Terwijl ik steeds aangeef dat mocht ik weeen krijgen of om wat voor reden dan ook denken dat de bevalling gaat beginnen dan stuur ik een sms-bom zodat gelijk iedereen op de hoogte is. En zolang ze niet zo'n sms hebben, is er ook nog niks! Maar blijkbaar komt het niet aan die informatie. Maar heb verder het gevoel dat ik alleen gelaten wil worden. Irriteer me zelfs als mn dochter tegen me aan wil liggen. Word er helemaal kriegel van! Verder komen de krampen op en aan, dan zijn ze een paar uur weg en dan komen ze even weer in alle hevigheid terug! Ook iets om gek van te worden. Iemand herkenning?
Hoi allemaal mag ik met jullie mee kletsen??? ik ben vandaag 9 weken zwanger en weet sinds afgelopen maandag dat ik zwanger ben van een eeneiigetweeling. het zijn onze 2de en 3de kindjes. na de schrik zijn we heel erg blij en kijken we uit na onze wondertjes. groetjes sabrina
Sabrina welkom hier en van harte gefeliciteerd met dit dubbele geluk Ik zelf ben al een tweeling mama sinds 21 mei 2010. voor mij waren dat ook het 2e en 3e kindje Veel plezier hier en ik hoop dat er snel meer meiden je zullen volgen
Sabrina,Proficiat!!! Kan me goed voorstellen dat je even van de schrik moest bekomen Hebben wij ook allemaal gehad! Onze meiden zijn alweer 13 maand oud en ook 1-eiig!! Het is heerlijk hoor een 2-ling!
Wij waren ook heel erg geschrokken hoor.... wisten dat het risico er was dmv hormonen etc maar toch schrokken we we hebben een week niet met elkaar gepraat erover tot we de 2e echo kregen en 2 hartjes zagen kloppen toen werd het pas werkelijkheid en nu kan ik mn leven niet meer indenken zonder onze wondertjes
heb nu toch last van mijn rug zou het rugweeen zijn ? de pijn is er constant maar wordt om de paar minuten erger moet ik bellen ?
Welkom Sabrina! Even schrikken inderdaad, dat hadden wij ook op 10 februari en nu hebben we twee prachtige dochters (ook 1eiig) Nog even een foto van vanmiddag, onze eerste wandeling en lekker boodschappen gedaan bij appie heijn, vele malen aangesproken.....bij de laatste moest ik echt zeggen dat we geen tijd meer hadden anders waren we niet op tijd voor de voeding
wauw Jane wat een mooie meiden heb je... mag je met recht rots op zijn hoor.... Leuk dat je genoten hebt van jullie eerste wandeltocht...
ik slaap de laaste paar nachten slecht wordt ieder nacht om 3 uur wakker plassen en slaap niet eerder weer om 5 uur zo raar verder weer rustig hier haha mijn man gaat morgen ook weer naar werk zal wel weer wennen zijn mijn dochter weer naar school heel rustig morgen jizzy; hoe gaat het met jouw meid ?
Met mij gaat het redelijk Naomi; lief dat je het vraagt. Maar herken het niet slapen van je, dat heb ik nu al bijna 2 weken en begin er langzaam aan als een wrak uit te zien. Gelukkig heeft opa dochterlief vandaag meegenomen naar het dolfinarium dus ik kan weer lekker rustig aan doen. Het rommelt hier nog steeds maar ook echt niet meer dan dat. @ Jane mooie meisjes hoor