Tweeling (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door PenF, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Helena1977

Helena1977 Bekend lid

7 jun 2009
    514
    0
    0
    Jane, wat een mooie foto's! Heel herkenbaar, dat steeds aangesproken worden. Wacht maar af, het wordt nog vééél brutaler :D
    Ik ben echt wel eens gebarricadeerd door een troep bejaarden terwijl ik snel op een afspraak moest zijn.

Naomi, Jizzy, sterkte meiden! Dat gaat allemaal niet lang meer duren.

Sabrina, welkom en gefeliciteerd!

2. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Ben erg benieuwd of dat nog erger gaat worden.....dan moeten we er wel veel tijd voor uittrekken inderdaad

Jizzy en Naomi succes met de laatste loodjes

3. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Ja dat wordt erger en blijft dan (volgens mij) altijd zo :D Vind het nu echt niet meer leuk die starende blikken en mensen die ongegeneerd in de wagen gluren.. maar goed... dat hoort erbij ;)

4. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Het is zelfs zo erg dat als ik alleen in de stad loop ik denk: 'Waarom kijkt er niemand naar me?' :D

5. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Hahaha geweldig

Moet trouwens zeggen dat de urban jungle duo echt super is, het loopt geweldig

6. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht

Ja :) en mensen zijn dan ineens ook weer heel onaardig tegen je ;) (eh tegen mij dan... ;))

7. Jizzy

Jizzy Bekend lid

10 okt 2009
    550
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi ik denk dat wij sowieso al bekijks trekken met onze buggy ;)

Vandaag weer naar het ziekenhuis voor controle. En hoe graag ik ook zou willen dat ze me weer stript toch zit ik met een dilemma. Want als het wel aanslaat zal het vandaag of morgen gebeuren. En morgen is de verjaardag van mijn vriendin haar zoontje. Dus dan wil ik absoluut niet bevallen.
    Als het zo moet zijn dan is het niet anders natuurlijk maar ik vind met strippen dat is hetzelfde als de goden verzoeken ;)
    En anders moet het woensdag..... dan zijn we alweer 38 weken, ja de olifantendracht komt aardig dichterbij :)

8. naomi33

naomi33 Bekend lid

18 aug 2006
    835
    0
    0
    tuinbouw
    emmen
    hier weer een rotnacht gehad slapen ho maar

jizzy succes vandaag in het ziekenhuis

9. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Jizzy succes in het zkh

Onze meiden komen steeds vroeger voor hun voeding, gister om 11 uur waren ze al helemaal overstuur dus hebben we de voeding maar gegeven en daarna was het goed. Probleem is nu dat ze dus een uur vroeger komen. Zouden ze behoefte hebben aan meer voeding? Ze mogen 45 cc per voeding en ik geef ze al 50 cc maar weet dus niet of ik dit zelf mag ophogen. We hebben pas vrijdag een afspraak in het zkh maar wellicht dat jullie nog tips hebben.

Ben trouwens al 1 borstvoeding aan het afbouwen, ik kolf de bv nog voor ze en soms leg ik ze aan. Met de fles gaat het stukken sneller, ze hebben trouwens de speciale medela habermann speen. Dat is een speen waar ze ook echt zelf moeten zuigen voordat er wat uitkomt net als de tepel om zo verwarring te voorkomen omdat ze ook aan de borst drinken.

10. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Tegen ons zeiden ze dat je eens per week met max 10 ml mag ophogen. Gewoon even proberen. Anders geef je eerst de laatste fles wat meer...

11. Jizzy

Jizzy Bekend lid

10 okt 2009
    550
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor zover ik weet mag je zoveel borstvoeding geven als je wil. Daar kan je namelijk niet mee overvoeden....
    Mijn dochter kreeg gewoon net zoveel als dat ze zelf nodig had. Wat raar dat jullie aan een bepaald cc zitten ;)

12. Jizzy

Jizzy Bekend lid

10 okt 2009
    550
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh en Naomi, vervelend van je kl*te nacht meid, weet precies wat je bedoelt!

13. naomi33

naomi33 Bekend lid

18 aug 2006
    835
    0
    0
    tuinbouw
    emmen
    ach ja hoort er bij denk ik :D
    met die dikke buik wil draaien moeilijk in bed haha
    nog even volhouden zaterdag 36 weken woeiiiii
    woensdag groeiecho heel erg benieuwd
    en donderdag een gesprek met de gyn ook heel erg benieuwd:D

14. Helena1977

Helena1977 Bekend lid

7 jun 2009
    514
    0
    0
    Whahahahaaa!!! Nou, ik heb dus precies hetzelfde!! Je raakt er zo aan gewend om met je kermisattractie rond te lopen! Als je dan weer in je eentje loop, lijk je ineens niet meer de moeite waard.

15. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Jizzy je doet het goed meis.... je bent dezelfde termijn als ik was..
    Sóchtends nog niets aan de hand en smiddags tijdens de controle bleek het niet sanne onder mn ribbenkast te zijn maar weeen en mocht ik meteen blijven :D

benieuwd hoe het jou vandaag vergaat.........

16. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Ik heb ze hier een uur geleden mooi 60 cc gegeven, en heerlijk aan het slapen nu

Jizzy ik ben de borstvoeding aan het afbouwen, ik vindt het geweldig mooi maar het vergt gewoon teveel van me met 2 kindjes. Ik val met de dag af, vanmorgen woog ik 52 kilo en ik wil niet onder de 50 kilo gaan komen. Ik heb nu 1 voeding afgebouwd en doe rustig aan afbouwen met de andere voedingen. Ben wel blij dat ze de eerste weken bv hebben binnengekregen en voel me stiekem ook wel een beetje schuldig maar ik moet ook aan mezelf denken. Ik eet en drink me overigens suf dus daar ligt het niet aan.

17. naomi33

naomi33 Bekend lid

18 aug 2006
    835
    0
    0
    tuinbouw
    emmen
    buikfoto van vandaag 35w en 2d :D

18. Jizzy

Jizzy Bekend lid

10 okt 2009
    550
    0
    0
    NULL
    NULL
    O Jane je moet je absoluut niet schuldig voelen! BV vergt echt heel veel van je en het is al knap dat je het zolang hebt volgehouden hoor!

Naomi; mooie buik hoor, en voor jou begint het klokje ook te tikken, Gaat je gesprek volgende week over inleiden??

Hier ben ik weer terug van controle. Alles was weer goed en ze heeft nog even inwendig onderzocht. Ze snapte niet ( haar collega's overigens ook niet ) dat ik nog niet bevallen was, kindje lag zo diep en het is allemaal zo soepel en week. Maar goed, wel weer een cm erbij dus zit nu op 4cm ontsluiting.... nog 6 te gaan :D

En er is een datum geprikt, ik mocht zelf een datum noemen, ik vond de 8e wel mooi ( 8-9-'10) maar helaas, het moest wel deze week.... dus woensdag is dé dag :)
    Ik vind het doodeng....:)

19. naomi33

naomi33 Bekend lid

18 aug 2006
    835
    0
    0
    tuinbouw
    emmen
    aaah jizzy woensdag is het zover :D
    ja donderdag gesprek over wat het gaat worden keizersnee of natuurlijk en datum vast zetten i.v.m met mijn suiket die alwat hoger wordt willen ze de kindjes niet langer als 38 weken laten zitten :D

20. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Jizzy wauw een datum as woensdag al gaaffff

wat spannend he....
    mijn datum was 25 mei (onze trouwdag) om 12.30
    Maar het werd spontaan 21 mei.... dus meis het kan nog vanzelf komen ...

ik zal duimen voor je woensdag.. heb je al een buddy hier????

Deel Deze Pagina