Jizzy succes morgen! Hier vannacht om de twee uur de twins moeten voeden....hoop niet dat dat vannacht weer is. Heel m'n schema is door de war, heb de voeding gister al opgehoogd maar hoop wel dat het vannacht weer gewoon om de drie uur is
haha spannend he Jizzy. Had ik ook. Dinsdag gehoord dat de woensdag ingeleid zou worden. Maar, nuchtere ik, heb gewoon heerlijk de hele nacht geslapen, hahah. Hopelijk lukt jou dat ook . Succes meid. Je hebt een ontzettend mooi termijn gehaald!! dus geen zorgen maken, ze hebben het bij jou heerlijk, maar daar buiten hebben ze heerlijk bij jou én je man.
*zucht* Ik lig al vanaf 3 uur wakker.... draaien en draaien, kan echt de slaap niet meer vatten. En ik sliep pas tegen 1 uur, dus heb maar 2 uur slaap gehad.... Zal je zien, val ik even voor de wekker aan in slaap en ben ik kapot als ik op moet staan
Net gebeld naar de verloskamers, dit moest ik om 7 uur doen. Het is druk geweest vannacht dus ik wordt tussen 8 en half 9 verwacht.Ik heb verder geen oog meer dicht gedaan en door de zenuwen ben ik ook niet moe... zal later wel komen
spannend jizzy succes vandaag ik heb iets meer slaap gehad als gisteren wordt gewoon ieder nacht standaard om 03:00 wakker plassen en ja dan niet weer kunnen slapen ja tegen uur of 5 half 6 en tegen half 7 er weer uit voel me net een zombie haha
@ Jizzy: heel veel succes vandaag!!! @ bereke: hoe is het nu met jou en je dochters? Ben heel benieuwd! @ de rest: zwaai!
Jizzy zet hem op vandaag...... vandaag mag je eindelijk voelen en ruiken aan je wondertjes eindelijk knuffelen en heerlijk genieten van je gezinnetje... zet hem op meis je kan het ook als je te weinig slaap hebt gehad hoor...oerkrachten he
Jizzy heel veel succes en geniet ervan straks, we horen wel van je bereke ik ben ook heel benieuwd naar jou en je dochters hier vannacht weer een goede nacht gehad, we geven ze nu al 70 cc ipv 45 cc zoals in het zkh. Ze groeien goed dat is te merken als je ze oppakt
Fijn Jane! Ik keek gewoon naar het nuttrilon pak, daar staan de hoeveel heden op voor kv, en dan in het begin deed ik steeds ophogen met 10 cc per week, of soms in het begin alleen de avondfles wat meer, totdat ik het pak kon aanhouden, want daar mag je niet meer van geven... Lekker dat ze zo goed groeien!!!
Ondertussen lig ik aan het infuus en heb ik al de 2e verhoging gehad en bij binnenkomst zat ik al op 5cm ontsluiting.