mooi jane dat je meiden het zo goed doen jizzy spannend zo naar ziekenhuis groei echo ben heel erg benieuwd en morgen controle gyn en gesprek +datum wanneer ze gehaald worden zo spannend
Ik heb al wel wat weeen en tegen kwart over 11 kijken ze weer naar mn ontsluiting, maar ze zeiden dat ze wachten op mn persdrang want ze denken dat ik heel snel ga. Ben benieuwd
ooohh dat is een goed begin jizzy!! Bij mij duurde het van sochtends 8 tot savonds 8 maar ik had dus maar 1 cm ontsluititng.. dat gaat bij jou vast niet gebeuren!!! succes!! (hihi, ik ga even een gokje wagen: 14.38u gaat het worden! ) 8)
zo weer een echo gehad ze doen het goed de twins het meisje weegt ongeveer 2950 gr was haast niet goed te meten meisje is al ingedaald en het jongentje weegt 2610 gr dus ze doen het prima nu morgen het gesprek met dokter henke nog afwachten ooh erg spannend jizzy zet hem op meid lekker je 2 wondertjes in je armen
wauw naomi wat een super gewichten zeg geweldig.... Jizzy meis zet hem op.... de helft heb je erop zitten. Ik gok 14 28 uur de eerste en 14 37 de tweede
Naomi hele nette gewichten zeg! Jizzy ik denk aan je meid, wat zul jij straks blij zijn dat ze er zijn.
Moet telkens aan Jizzy denken, nu al de 5e keer dat ik hier kijk of er al iets bekend is... Spannend... Ik denk dat ze er nu ongeveer zijn... Althans ik hoop het voor Jizzy!!!
Dames ik heb nog geen berichten terug gelezen, hoop ik vanavond te doen, even als de details doorgeven maar vandaag om iets na 12 uur geloof ik is ons zoontje Giovanni geboren, en precies om 1 uur is zijn broertje Jaivy geboren in een volkomen stuit. De gewichten weet ik ook niet precies kreeg niet alles mee want ik ben kapot, maar voor zover het nu lijkt geen couveuses of bedrading en mogen ze bij mij op de kamer vannacht. Maar nogmaals, ik hoop vanavond uitgebreider verslag te doen, ik ga nu genieten!
Wow!! Wat super! Proficiat!!! Ga eerst maar eens genieten, je verhaal kan later wel Je klinkt in ieder geval erg ontspannen En wat gaat het al goed!!! Geniet ze!!!
Jizzy: Gefeliciteerd! Mooie namen hoor! Genieten maar en de rest komt later wel. Erg fijn om te horen dat het goed met ze gaat!