Tweeling (deel 2)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door PenF, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    @Jizzy; Gefeliciteerd met de geboorte van Giovanni en Jaivy!!!
    Rust eerst maar lekker uit, geniet van je mannetjes en als je dan tijd en puf hebt horen we graag je verslag!! Maar haast je niet... ;)

2. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Jizzy, gefeliciteerd met je jongens!!! Geniet er lekker van en we lezen het hier wel....

3. Jizzy

Jizzy Bekend lid

10 okt 2009
    550
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh meiden ik ben zo verdrietig!
    Jaivy is net bij mij weggehaald en wordt naar de kinderafdeling gebracht. Zijn suikerwaarde is te laag en daarvoor krijgt hij nu toch een infuus. Jaivy was overigens als grootste gemeten maar is als kleinste geboren. Zijn gewicht weet ik nog niet precies maar het was iets meer dan 2200 gram.
    Gio, die als kleinste geschat was weegt 2620gram! Dus wat ze nu steeds gedaan hebben bij de echo's ik weet het niet.
    Maar goed, broertjes zijn uitelkaar, ik mis gewoon een deel, ben er echt kapot van want dit vooruitzicht had ik vanmiddag niet :(

4. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Ach meiske...die metingen kloppen zo vaak niet, maar ik begrijp je je nu zo verdrietig bent... Veel kindjes hebben dat met hun suiker hoor... maakt het niet minder makkelijk maar toch :(
    Hou je taai!!! Blijf lekker bij elkaar, maar neem ook je eigen rust!!!

Knufel!

5. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Jizzy, sterkte!!! Knuffel vanaf hier.....

6. naomi33

naomi33 Bekend lid

18 aug 2006
    835
    0
    0
    tuinbouw
    emmen
    oh meis sterkte een dikke knuf

7. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Proficiat Jizzy!!!!!
    Twee prachtjongens!! Veel sterkte meid, nu Jaivy toch naar de kinderafdeling moest..

8. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Gefeliciteerd met de geboorte van jouw twee jongetjes Jizzy! :D

En sterkte met Jaivy, ik hoop dat hij snel weer bij jou en zijn broertje mag zijn.

9. Pippie1976

Pippie1976 Bekend lid

8 nov 2008
    798
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ Jizzy: gefeliciteerd met je wondertjes Giovanni en Jaivy! Wat een supergewichten zeg! Goed gedaan hoor :)!
    Ik hoop dat je je beide zoons snel weer bij je mag hebben en mee naar huis mag nemen.

10. naomi33

naomi33 Bekend lid

18 aug 2006
    835
    0
    0
    tuinbouw
    emmen
    lig sinds gisteravond in het ziekenhuis had erge rugweeen bloeddruk aan de hoge kant het is nu weer rustig maar moet blijven gesprek gehad met de gyn over wat het gaat worden gewone bevalling of keizersnee het wordt een keizersnee en de datum is ook bekent 15 sept

11. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    @Naomi, sterkte zeg!!! Dat duurt nog best even 15 sept. waarom hebben ze voor ks gekozen als ik vragen mag? En moet je dan tot 15 sept. in het ziekenhuis blijven? Sterkte ermee!!!

12. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Jizzy van harte gefeliciteerd met de geboorte van Giovanni en Jaivy

wat sneu dat Jaivy naar de kinderafdeling moest maar zoals iemand al eerder zei heel veel baby;s hebben daar last van na de geboorte.

Sanne en Luuk hadden dat ook en kregen daardoor meteen een flesje voeding terwijl ik nog op de ok was dus kon ze niet meteen borstvoeding geven heel sneu...

Hoop dat Jaivy ondertussen weer bij jou op de kamer ligt...

Geniet er lekker van

13. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Jizzy wat balen zeg dat Jaivy naar de kinderafdeling moet, hoe is het nu?

Naomi sterkte zeg, in het zkh liggen is geen pretje

14. Jizzy

Jizzy Bekend lid

10 okt 2009
    550
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey meiden,

Jaivy ligt nog steeds op de kinderafdeling, heeft al wel een paar keer super aan de borst gedronken! Zijn waardes schommelen nog steeds dus vandaag zal hij wel niet meer bij ons komen. Misschien morgen middag maar ze moeten eerst infuus 12 uur afbouwen en als dat goed gaat kan hij komen....
    Met Gio is het goed, drinkt ook goed aan de borst. Oh ik heb weer bezoek tot straks!

15. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Hoop dat jullie snel opknappen alledrie en dat jullie naar huis mogen...we zijn benieuwd naar de foto's hihihihi

16. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    oh wow, wat spannend naomi! Waarom wordt het een keizersnee?
    15 sept dus.. jee, dat is nog even wachten dus.
    Hopelijk krijg je niet opnieuw die vervelende rug weeën. Ik ken ze... blehg!

17. naomi33

naomi33 Bekend lid

18 aug 2006
    835
    0
    0
    tuinbouw
    emmen
    met mijn eerste kindje heb ik ook keizersnee gehad i.v.m mijn dochter niet vast lag en nu heeft mijn gyn de echo bekeken en het kindje wat al beneden lig lig ook niet vast en ja waarom de 15 ste een keizersnee dan ben ik 37 w en 4dagen maar als de twins zich eerder aanmelden krijg ik eerder de keizersnee

18. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    @Jizzy, ik hoop dat je snel naar huis mag.

@all, hier gaat het minder, heb veel bloedverlies en krampen, ben al in het ziekenhuis geweest, ik schijn het vruchtje wat niet is doorgegroeid te verliezen op dit moment, heel vervelend, maar het risico dat de andere 2 ook meekomen is aanwezig. Heel erg klote dus, ik moet rustig aan doen en liggen.. Balen!! Net nu ik dacht dat ik na alles eindelijk kon gaan genieten...

Hoop maar dat alles goed gaat, en de 2 babytjes lekker op hun plek blijven zitten...

19. Helena1977

Helena1977 Bekend lid

7 jun 2009
    514
    0
    0
    Jizzy, gefeliciteerd met de geboorte van Giovanni en Jaivy!! Het zal vast snel goedkomen met Jaivy. Veel kindjes hebben moeite met hun suiker goed op peil houden als ze klein geboren worden. Enneh, ben ook erg benieuwd naar de foto's. Rust lekker uit en probeer zo veel mogelijk van die kleine guppies te genieten.

Naomi, sterkte in het ziekenhuis. Ik hoop dat je het tot 15 september red. Zou geweldig zijn voor je kindjes.

MM7, wat ontzettend spannend. Ik hoop heel erg voor je dat je twee goede vruchtjes blijven zitten.

20. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    GEFELICITEERD Jizzy met je prachtige knulletjes! (foto??) ;)

Naomi good luck meid, t is niet niks.. krijg je wel pijnstilling nu of zijn de weeën nu weg?

MM7, wil jou ook succes wensen enneh je hebt vast goede plakbeebs!

Hier gisteren de groeiecho 24 weken gehad. Mn bloeddruk was prima. Kleintjes lagen goed op schema en beide weer bij elkaar hoofdje tegen hoofdje. Het is heel duidelijk te zien dat het 2 eiig is, ze zijn behoorlijk verschillend. De 1 heeft een hoger voorhoofd dan de ander. Ook liggen ze al met de koppies naar beneden, maar dat wil nog niet alles zeggen natuurlijk.

Over 2 weken de pretecho, zullen we ons kunnen in houden om t een verrassing te laten?? moeilijk hoor hahaha.

Deel Deze Pagina