@Helena1977, dankjewel. We gaan van het positieve uit. @Patroeschka, dankjewel, ik hoop idd dat de 2 lekker blijven zitten waar ze zitten tot ergens in februari!
Zwanger ben ik sinds 27 september niet meer na een zwangerschap van 34+6 maar met mij en mijn heertjes gaat het erg goed! De mannen mogen as dinsdag naar huis na 2 weekjes ziekenhuis! Ze zouden naar huis komen met allebei de sonde in maar 1 meneertje doet het nu al zo goed dat de sonde er vandaag bij hem uit mag! Maakt het een stukje makkelijker thuis! Hoe is het met jou Jane?
he meiden ik heb in mijn profiel de foto staan die je ziet bij me bericht.. ik heb het gekregen vind het zo onwijs mooi!!
Yippieajee, is dat een baarmoeder met baby's er in?? ik kan het niet goed zien Linnepinneke meid van harte gefeliciteerd! Hier.. gaat t wel.. sja t word zwaarder. Krijg nu ook last van mn rug. Heb geregeld harde buiken als ik me ook maar ff inspan. Ben tot nu toe 13 kilo aangekomen.
Da's heel mooi yippieajee. Verder niet bijgelezen. Meiden moeten constant opgepakt worden, slapen slecht en huilen veel. Waarschijnlijk te wijten aan hun reflux. Dus even stikkapot hier.
Fijn dat ze naar huis mogen! Hoeveel wogen ze bij geboorte en nu? Heb je ook een foto? Ben erg benieuwd Het ging hier sinds we de dames inbakeren echt super alleen sinds dit weekend zijn we allemaal verkouden hier en dat komt de nachtrust niet ten goede. Dames zijn veel wakker.....zucht voor de verkoudheid hebben ze nachten gemaakt van 22.30 tot 05.45 uur Bereke ook dikke knuffel voor jou Wat een mooi beeldje heb ik voorbij zien komen
@yippieajee, MOOI!!!! @patroeschka, Thnx! En 13kg aangekomen, da's netjes! Ik was met 34+6 weken zwangerschap 30kg aangekomen! Gelukkig is de helft alweer weg haha
@Jane, hoe is het met jou meiden? Hier gaat het goed hoor, op de helft, 20 weken! @Linnepinneke, hoe gaat het met je? Fijn dat je zoons het zo goed doen dat ze na 2 weken al naar huis mogen.. En wat super dat bij 1 al de sonde er uit mag. Hoe werkt dat eigenlijk als je een kindje met een sonde naar huis meeneemt, ik neem aan dat dat speciale behoeftes nodig heeft... @Yippieajee, wat gaaf zeg! Echt heel erg mooi... Zou het ook wel willen hebben... @Bereke, hoop dat het snel wat rustiger voor je wordt.. Knuffel vanaf hier! @Patroeschka, ik vind je gewicht nog mee vallen, of ik ben al veel aangekomen.. Maar ik ben er inmiddels ruim 14 kilo aangekomen, zit nu over de 60 kilo en begon met 4 weken zwangerschap op 46 kilo. Ik slik magnesiumpilletjes tegen de harde buiken, wie weet helpt dat ook voor jou.. Ik had er wel 10-15 op een dag, en moet zeggen het is flink afgenomen sinds de pilletjes, en het werkt ook super tegen kuitkramp. @All, ben het verder wel even kwijt hoe het ook alweer zat met iedereen, er mist natuurlijk weer een aardig deel van het topic nu. Hier vandaag de 20 weken echo gehad, en alles was prima in orde met de kindjes. Mijn baarmoedermond was 4.5 cm. Hebben jullie ook zo n cervixmeting gehad rond deze termijn? Oh ja we krijgen nog steeds een jongen en een meisje, ze hebben het nog even gecheckt!
Vandaag zijn dan eindelijk mn kereltjes thuis en dat is wel ff wennen maar o zo leuk haha Noah woog bij geboorte 1910 en vandaag 2280. Kyan woog bij geboorte 2280 en is nu 2424 dus beide netjes aangekomen in 2 weekjes tijd!!! Sondevoeding geven valt ontzettend mee! Kyan heeft de sonde standaard in zn neusje en we moeten altijd eerst proberen om de fles te geven en als hij te weinig drinkt moeten we met een spuit controleren of zijn sonde goed zit. Dit kan dmv proberen voedsel terug te halen, lukt dit niet dan moeten we een beetje lucht inspuiten en dan hoor je een soort geborrel. Dan via de spuit het eten in de sonde laten lopen. Daarna doorspoelen met een klein beetje water en je bent klaar met de sondevoeding. Mocht de kleine man de sonde eruit trekken moet ik thuiszorg bellen en zij komen een nieuwe inbrengen dus dat valt gelukkig allemaal mee! Foto's heb ik ook maar die staan op mn hyves! Linda Nijssen - van Berkel Profiel - hyves.nl, ook als je geen hyves hebt kun je ze bekijken!!!
Wat een lievertjes!! En wat moet dat heerlijk zijn om ze gewoon thuis te hebben, nu word t echt genieten dan! Hier besloten dat ik vanaf vanaaf beneden ga slapen. Het gaat niet meer boven, ik kreun en steun wat af wegens b.i. tijdens omdraaien, moet er ieder uur uit om te plassen op een emmertje wat mij weer harde buiken opleverde wegens bukken en weer opstaan. Rusteloze benen tot en met en af en toe nog maagzuur. Vandaar.. ik kan nu mn gang gaan beneden en hoef niet stil te doen en kan gewoon naar de wc nu!
@Linnepinneke, wat een mooie foto's, lekker genieten met je mannen thuis! Opzich valt de sonde dus mee, maar het zou natuurlijk fijn zijn als die er snel uit is! @Patroeschka, ik hoop dat het dan allemaal wat beter en gemakkelijk gaat voor je! Sterkte!!!
Linnepinneke wat een mooie jongens heb je zeg, heb even op je Hyves gespiekt. Hier gaat het sinds het weekend ff wat minder, beide dames zijn snotverkouden en dat hebben we geweten snachts. Gisterochtend ook nog de eerste prikken gehad dus ik dacht dat wordt helemaal wat in de nacht. Ze mogen dan ook niet ingebakerd worden. Maar ze waren gister de hele dag erg slaperig. Voor de nacht goed ingesmeerd met baby luuf en zoutoplossing in de neus. Laatste fles om 22.15 uur en daarna kwamen ze pas om 05.00 uur en daarna weer om 10.00 uur. Ben erg trots op m'n meiden. Maar de nachten ervoor heb ik heel zwaar ervaren..... Maar een paar uur geslapen en dan merk je echt wat het met je doet als je slecht slaapt.
Vervelend is het idd als je vaak moet plassen, ik ken het gevoel. Nog even volhouden. Je krijgt er straks iets moois voor terug. Succes met de laatste loodjes.
En 1tje met kleding, van de zijkant. Ik ben inmiddels ruim 14 kilo aangekomen, en vind het een enorme buik, maar volgens mij valt het reuze mee voor 2 babytjes, en vind ik het gewoon zo groot omdat ik altijd heel erg dun ben geweest... Het groeien gaat nu wel heel hard...
Dankjewel, ben er best trots op, smeer me wel gek aan striae creme, hoop dat het werkt tot nu toe nog geen striae namelijk....